Chatt tråd
Här chattar vi. Är ju avstängd på flashback en månad så får då chatta här istället
Här chattar vi. Är ju avstängd på flashback en månad så får då chatta här istället
Hur ska jag komma till London billigt. Kan man åka helikopter 2 timmar????? Det ä'r billiare än 14.000
Kan man hyra en helikopter som kör mig till London och tillbaka. Vill se ABBA VOYAGER men betalar ej 14.000 kr för att åka dit 4 dgr.
Kan man hyra en helikopter som kör mig till London och tillbaka. Vill se ABBA VOYAGER men betalar ej 14.000 kr för att åka dit 4 dgr.
Hur ska jag komma till London billigt. Kan man åka helikopter 2 timmar????? Det ä'r billiare än 14.000
Jo dte finns ett orange conty i florida med där deras disney park ligger
Nej 4 400
Jag älskar sällskapspel. Drömmen vore att jobba på Dragons Lair!!!
Ser ni Vem bor här. Det är kul att se hur andra bor. Brukar även kolla Hemnet. Jeopardy är kul att kolla på. Man kan en del. Nu ska de även ha för vanligt folk. Sökte men kom ej med. Grrr. Gränsbevakarna är kul alltid velat jobba i tull men gillar ej de slänger mat och kan ej jobba i livsmedels butik då heller. Folk svälter i afrika. Home and away på onsdagar från vackra palm beach utanför sydney. Hunk och babe serie. Och så The floor. Kul program och det mesta enkelt. Fredagar dobbidoo. Det är kul spec första och sista minuten! På Lördagar på riktigt det är kul. På söndagar sommaren med släkten! så ser ens tv vecka ut. serien med björn gustavsson är med kul!
Nej 4 400
Ser ni Race across the world? Kul program. Vill vara med. Synd det bara är med kändisar
Satsumas är gott. Julmust likaså. The floor är enkelt program till 90 procent. Race across the world är roligt program. Vill va med. Söka nästa säsong. Kommer briljera.Kom till 40 000 i smartare än en femteklassera en gång utan livlina!
Satsumas är gott. Julmust likaså. The floor är enkelt program till 90 procent. Race across the world är roligt program. Vill va med. Söka nästa säsong. Kommer briljera.Kom till 40 000 i smartare än en femteklassera en gång utan livlina!
Hoppas the price is right kommer till sverige . älskar det programmet. ägande priser. roliga tävlingar