Tråkigt när dom är för snygga?
vad säger ni kvinnor? Nån som håller med Bianca Ingrosso om det hon säger i denna intervju?
länk: https://metromode.se/noje/bianca-ingrosso-trakigt-med-jattesnygga-killar/
vad säger ni kvinnor? Nån som håller med Bianca Ingrosso om det hon säger i denna intervju?
länk: https://metromode.se/noje/bianca-ingrosso-trakigt-med-jattesnygga-killar/
Beror väl på hur man definierar snygg. Objektivt idealsnygga män intresserar mig inte ett dugg. Det finns som ingenting intressant i deras ansikte att fästa blicken på.
Nu vägrar jag läsa om Wahlgrens men jag håller med om just det. Jag gillar inte snygga män. Jag vill vara den som är snygg av oss.
Tidigare som singel funderade jag mycket på "What do i bring to the table?" och jag är dramatisk, överkänslig, har borderline, är sjukligt svartsjuk, ältar saker, jag är en jävligt jobbig människa med bekräftelsebehov. Så "What do i bring to the table?" är negativa saker förutom att jag är snygg och sex. Rent krasst är det så.
Så jag behöver känna mig snyggare och sexigare just för att det skall kännas bra för mig. Min man är genomsnäll, generös, smart, bra pappa en underbar man. Så att han kanske inte ser så bra ut rent objektivt och är 18 år äldre än mig ser jag bara som positivt. Det blir lite jämnare då. men han är alldeles för bra för mig ändå.
Dessutom tänder jag på att han tänder på mig, så rent sexuellt behöver jag inte en snygg man utan bekräftelse på att han tycker jag är snygg.
Nu vägrar jag läsa om Wahlgrens men jag håller med om just det. Jag gillar inte snygga män. Jag vill vara den som är snygg av oss.
Tidigare som singel funderade jag mycket på "What do i bring to the table?" och jag är dramatisk, överkänslig, har borderline, är sjukligt svartsjuk, ältar saker, jag är en jävligt jobbig människa med bekräftelsebehov. Så "What do i bring to the table?" är negativa saker förutom att jag är snygg och sex. Rent krasst är det så.
Så jag behöver känna mig snyggare och sexigare just för att det skall kännas bra för mig. Min man är genomsnäll, generös, smart, bra pappa en underbar man. Så att han kanske inte ser så bra ut rent objektivt och är 18 år äldre än mig ser jag bara som positivt. Det blir lite jämnare då. men han är alldeles för bra för mig ändå.
Dessutom tänder jag på att han tänder på mig, så rent sexuellt behöver jag inte en snygg man utan bekräftelse på att han tycker jag är snygg.
Det får vi aldrig reda på. Varför nu framgångsrika föräldrar är ett skäl att klanka ned på en person?
Oftast brukar det vara tvärtom, att barn till framgångsrika föräldrar inte klarar nå upp till sina föräldrars nivå men familjen Wahlgren verkar ha talang i blodet.
Det är knappast en produkt av enbart kändisskap, det krävs någon form av talang att prestera så som särskilt Bianca och Benjamin gjort. Resten av släkten är ju ganska lyckade med. Oliver som krögare. Kusinen i SHM.
De verkar ha entreprenörsanda i generna.
Nej, jag håller inte med. Jag attraheras endast av snygga män. Sen vem som är snygg och inte är väl en smaksak. Jag tycker det är en märklig sak av henne att säga med tanke på att den man hon var tillsammans med i x antal år och gick tillbaka till 500 gånger är skitsnygg. Den man det ryktas om att hon har nåt ihop med ser också helt klart bra ut. Så antingen har Bianca och jag olika uppfattningar om vad som är snyggt eller så snackar hon skit.