• Harnok

Tänker på min första tjej

Jag har sjukligt nog börjat tänka på den första tjejen jag dejtade de senaste veckorna och som jag förlorade min oskuld med. Jag var 22 och hon var 17 och tyvärr blev det ingenting då hennes föräldrar inte accepterade att hon sov över hos mig då jag hade egen lägenhet.

Detta var många år sedan men nu har jag börjat tänka på henne igen. Det udda är att jag lyckades hitta henne även fast hon bytt förnamn och efternamn. Det skulle förmodligen ses väldigt creepy om jag hörde av mig till henne nu efter en massa år.

Tänker ni på er första dejt eller som ni hade sex med ibland? I mitt fall känns det som att ingen riktigt gillat mig efter henne. Vi hade faktiskt kemi.

• Svar på tråden Tänker på min första tjej
  • Anonym (Nostalgi)

Tänker ofta på män jag dejtat eller varit tillsammans med. Ser inget konstigt i det. Det är fina minnen.

• Anonym (M)

Ja, jag tänker på honom ibland men jag vill inte träffa honom igen.

Hur längesen är detta? Jag tycker väl egentligen inte det skulle vara något fel att höra av sig och föreslå en kaffe tex.

• Harnok
    Anonym (M) skrev 2024-09-14 21:15:27 följande:

Hur längesen är detta? Jag tycker väl egentligen inte det skulle vara något fel att höra av sig och föreslå en kaffe tex.

Det är typ snart tolv år sedan vi hade det minsta kontakt. Så ja det är för sent.
  • Anonym (M)
    Harnok skrev 2024-09-14 21:19:41 följande:
    Det är typ snart tolv år sedan vi hade det minsta kontakt. Så ja det är för sent.
    Det beror ju på vad hon tycker, frågar man inte kan man inte veta. Men det kanske inte är så viktigt för dig
  • Harnok

Nu såg jag att hon hade flyttat ihop med en kille.... trist då vill jag nog inte höra av mig. Men alla kanske tänker på den man förlorade oskulden med ibland?

• Anonym (Hoppsan)
    Harnok skrev 2024-09-15 18:17:13 följande:

Nu såg jag att hon hade flyttat ihop med en kille.... trist då vill jag nog inte höra av mig. Men alla kanske tänker på den man förlorade oskulden med ibland?

Nej, verkligen inte. Kanske du som bara haft en, men de flesta har haft flera partners.
  • Anonym (Mannen)
    Harnok skrev 2024-09-14 20:22:36 följande:
    Tänker på min första tjej

Jag har sjukligt nog börjat tänka på den första tjejen jag dejtade de senaste veckorna och som jag förlorade min oskuld med. Jag var 22 och hon var 17 och tyvärr blev det ingenting då hennes föräldrar inte accepterade att hon sov över hos mig då jag hade egen lägenhet.

Detta var många år sedan men nu har jag börjat tänka på henne igen. Det udda är att jag lyckades hitta henne även fast hon bytt förnamn och efternamn. Det skulle förmodligen ses väldigt creepy om jag hörde av mig till henne nu efter en massa år.

Tänker ni på er första dejt eller som ni hade sex med ibland? I mitt fall känns det som att ingen riktigt gillat mig efter henne. Vi hade faktiskt kemi.

Inget konstigt att tänka på gamla flickvänner. Gör det ofta när jag onanerar. Tänker på gamla ligg och återupplever dem i minnet. Även om mitt första ligg var fumligt och kanske inte toppenbra rent tekniskt är det en upplevelse jag återupplevt flera gånger. Vi var båda oskulder. Minns varenda detalj, allt från hur trång hon var så det tog ett tag innan jag kom in, till känslan när jag sprutade i henne första gången. 
Svar på tråden Tänker på min första tjej