Ghostad av en man som visade känslor..
Jag vet inte vart jag vill komma med detta.
Men jag blev uppvaktad av en äldre man (51 år). Jag var inte intresserad men blev. Tillslut hade vi jättestark kemi. Hans ögon typ brann när han tittade på mig, kunde inte undgå att röra vid mig när vi passerade varandra, noterade allt kring mig och bekräftade hur underbar jag var.
Så verkar han få panik. Säger att han inte är redo för en relation. och då ska jag flika in med att jag var den som propsade på att vi kunde ha en kk relation (medan han visar mer känslor). Han ghostar mig och det verkade som han börjat dejta igen..
Jag är så ledsen. Men mest är jag förbannad. tycker det är åt helvete att avsluta på det här viset. Utan något ord Mer. Jag kräver inte en relation. Men jag kräver att bli bemött med respekt och värdighet. Fy..
Kom ur en längre relation och blev så positivt överraskad av känslorna som kom för den här mannen. och så blir jag behandlad så. Utan att ens ha velat ha något i början.
Kan någon snäll själ ge mig klarheten vad fan som hände? Och är det vanligt att vuxna män gör såhär?! Vill man inte så är det fine, men man säger det väl då till personen man skapat band med?
Jag får lägga det bakom mig men känner mig så sårad och sänkt av hanteringen av detta. Hur ska jag våga dejta igen? :(