Anonym (K) skrev 2024-10-11 17:27:53 följande:
Är du på riktigt eller....? Nej, du behöver inte tycka ett skit synd om mig. Det enda du gör nu är att vara nedtryckande på ett pinsamt uppenbart sätt som inte tillför ett dugg till diskussionen. Och nej, jag har inte en "konstig" syn på saken. Man sitter inte och har intim filmkväll med personer av det andra könet. Skapar man riskfyllda situationer så kan det skada relationen. Vilken normalt funtad person som helst fattar detta.
Vad är det för riskfyllt med att titta på film med någon man inte är intresserad av på ett sexuellt sätt för dig!? Vad är det för problem eller konstigt att titta på film med sina manliga eller kvinnliga kompisar, syskon, släktingar, mor, far eller bekanta!?
Jag tycker ff synd om dig eftersom du varken har en äkta man, släkt eller ngr syskon. Det måste ju vara fruktansvärt TOMT! Jag skulle i varje fall tyckt det.
Och nej du kan inte ersätta syskon och filmkvällar med något annat känslomässigt.. Aldrig någonsin...
Menar du att om en tjej tittar på film med en kompis (som är en man) så måste hon agera om hon får en kåt-impuls eller?
Nej jag kan iaf vänta tills jag kommer hem till min man. Så du pratar ju om dig själv!!
Du kan inte vänta på att hoppa i säng med dom du tittar på film med och tror att alla andra (män) är lika primitiva som du är..