Anonym (Man35) skrev 2024-09-26 09:03:50 följande:
Alltså vi har pratat genom åren mest chattat och på ett sätt känner vi varandra på ett djupt plan men samtidigt inte, svårt att förklara. Det är en konstig energi där vi inte behöver säga så mycket men ändå känns det väldigt naturligt. Som om man umgås med sin kvinnliga version av sig själv. jag är så rädd att bli av med henne. Det är som att man har en relation med sig själv, man både förstår den och samtidigt inte. Som
att umgås med en spegel nästan. Lite läskig känsla ibland nästan. Ja hon är attraktiv såklart, men ffa energin är som om allt går av sig själv. Ja men det gör hon även om hon tar lite längre tid men det är inte det. Det är snarare ett enormt energifält. svårt att förklara ursäkta flummig text
Jag har stött på främlingar "på stan" vid enstala tillfällen där energin är GALEN, där båda bara stannar upp och kan inte slita sig ifrån varandra, där hela kroppen börjar vibbrera bara av att ha mött den här människan.
Häftiga upplevelser som jag lär bära med mig livet ut. Jag har dock tolkat det som att vi skulle fått biologiskt sätt starka barn och att det är evolutionen som talar med hjälp av feromoner och annat.
Jag bär även med mig mitt livs kärlek, där våran kärlek var som en film, genuin, ren, osjälvisk. Men vi lever inte idag men jag älskar honom djupt (varje gång vi möts är det som tiden stått still, oavsätt om vi varit 14, 18, 20, 22 eller 30+ år så har vi varit så självklara. Men det har inte fungerat endå, vi har aldrig gjort slut. Det är så starkt när vi möts så det är som kärleken bränner ut sig själv och vi sedan måste skiljas.
Tänk dig att du om 40 år tänker tillbaka på ditt liv. Hur hade du önskat agera? Ska du leva såhär sporadiskt eller ge det en ärlig chans till något mer.
Tänk om du om 30 år får reda på att hon oxå ville mer men så vågade ingen?
Hur som bör du absolut göra slut med din tjej. Du ockuperar väldigt viktig tid i hennes liv. Du är inte att lita på för henne, hon är värd mer.