Hitta ny partner
Hur gör man idag för att hitta en ny partner ?
jag vill inte ha nån lycksökerska eller partyprinsessa utan en lugn och harmonisk hemmamänniska men hur hittar man en sån utan att träffa hundratals och bli bränd gång på gång ??
jag vill inte ha nån lycksökerska eller partyprinsessa utan en lugn och harmonisk hemmamänniska men hur hittar man en sån utan att träffa hundratals och bli bränd gång på gång ??
Du måste skriva en ordentlig dejtingprofil där det framgår vem du är (personlighet, livsmål, hur ditt liv ser ut idag med jobb och fritidsaktiviteter), vad du önskar för egenskaper hos en partner OCH viktigt är att du har bra och tydliga bilder: utan solglasögon, både närbilder och helfigur, leende och öppna. Bilderna bör vara max ett halvår gamla. Jag ser många profiler där killar lagt upp 5-6 bilder som ser exakt likadana ut tagna i extrem närbild med huvudet lite på sned och ofta solglasögon eller keps/mössa så det är omöjligt att bedöma om man är atraherad. Alkohol i handen verkar också vara ett stående inslag.
Men det som gör att de flesta män inte får napp är för att de inte orkat fylla i sin profil. Vi kvinnor tycker den är viktig, fatta det!! Man har ingen aning om vad det är för kille man förväntas skriva till och därför avstår man eftersom man inte orkar lägga timmar på att återigen behöva fråga om mannens jobb/barnsituation/personlighet/framtidsmål/syfte med dejting osv osv. Ni karlar är för jäkla lata helt enkelt! Hellre läser jag en profil full av krav på vad de söker istället för att slösa min tid på någon som inte är kompatibel med mig och mitt liv.
Det värsta och mest avtändande man kan se i en mans profil är ?fråga om det är nåt du vill veta? och resten av profilen är tom förutom några halvkassa bilder. Snälla skriv några rader om vem du är och vad som är viktigt för dig i livet så man får en chans att bli intresserad! Jag svarar inte ens män som är snygga om de har tom profil för det tyder på att de är lata/oseriösa/kanske inte ens kan språket - de kan bo utomlands utan att det framgår i profilen. Ge oss kvinnor en chans att se vad för slags man du är! Och snälla var ärlig om du spelar 5 timmar dataspel om dagen, är rökare eller bara vill ha kk?
Det värsta och mest avtändande man kan se i en mans profil är ?fråga om det är nåt du vill veta? och resten av profilen är tom förutom några halvkassa bilder. Snälla skriv några rader om vem du är och vad som är viktigt för dig i livet så man får en chans att bli intresserad! Jag svarar inte ens män som är snygga om de har tom profil för det tyder på att de är lata/oseriösa/kanske inte ens kan språket - de kan bo utomlands utan att det framgår i profilen. Ge oss kvinnor en chans att se vad för slags man du är! Och snälla var ärlig om du spelar 5 timmar dataspel om dagen, är rökare eller bara vill ha kk?
Om man nu måste använda sej av dejtingsajter, vilka ska man välja i mitt fall.
43 år bor på landet och inte beredd att flytta å som sagt vill bara ha en livskamrat för det lugna hemmalivet.