• Comin

Mina bröstvårtor är mera sensitiva

När jag var yngre hade jag ingen koppling mellan mina bröstvårtor och mitt underliv/ kuken. när jag nu har blivit äldre har det uppstått en stärk koppling. Masseras bröstvårtorna får jag ett hårdare stånd och blir mera kåt i hela kroppen. upplever ni det på samma sett?

• Svar på tråden Mina bröstvårtor är mera sensitiva
  • simpleMan

Ja. Jag har som dig inte tänkt på dom som erogena zoner för mig tills min nuvarande sambo börja leka med tungan o sög på dom. Går som en elektrisk stöt vid varje nafs o sug ner mot bäckenet och som du skriver så blir kuken jätte hård 

• Anonym (Man)

Jag kan numera få orgasm av att stimulera bröstvårtorna, dock ej att likställa med utlösning. Det blir som en torr orgasm som håller flera sekunder, längre än en utlösning och jag kan även få flera efter varandra. Någon form av tantrisk upplevelse jag lyckas med. 

• Jesper f

Det där är faktiskt "häftigt" att det finns personer som är så känsliga. Träffat en en gång som var det, och vi hade mycket kul tillsammans :) Absolut fördel i sängkammaren skulle jag säga i vart fall.

• Anonym (Man)
    Jesper f skrev 2025-06-30 13:26:33 följande:

Det där är faktiskt "häftigt" att det finns personer som är så känsliga. Träffat en en gång som var det, och vi hade mycket kul tillsammans :) Absolut fördel i sängkammaren skulle jag säga i vart fall.

Fördel javisst. Min fru brukar ibland ge mig en orgasm via vårtorna. Hon vet numera hur hon kan framkalla en. Det går inte varje gång och jag kan tycks den påminner om när min fru får orgasm, lite längre startsträcka och ibland kommer jag väldigt nära en orgasm men kommer liksom inte över tröskeln. Ibland går det väldigt fort å andra sidan. 😅
  • Anonym (Big dick)

Jag fick mitt ex att uppskatta stimulans av bröstvårtorna samtidigt som jag gav henne oralsex. 

Efter de sen så ville hon alltid ha det så. 

• Anonym (Hmmm)

Min kvinna får knoppstånd tätt enkelt. Dock är vänsterbooben känsligare och ger mer effekt.
    Med rätt behandling kan det även bli morgonnyp efter snart 11 år, haha
    I klimakteriet så hennes villkor gäller.

Svar på tråden Mina bröstvårtor är mera sensitiva