• Anonym (Wilda)

En man som bara pratar om sex

Vad tror ni om en dejt som BARA pratar om att han vill ses o han säger bara sexuella saker han vill göra med mig. Han säger att han tycker om mig men jag känner att vi har inte ens pratat om saker så han känner inte mig så varför tycker han då om mig? Vad tycker han om liksom. Han bara längtar till han kan ses o sätta på mig?. 

• Svar på tråden En man som bara pratar om sex
  • Anonym (Lars)

Ja du verkar ju inte speciellt tydlig mot honom i din gränssättning så han hoppas såklart på ligg

• Anonym (Bv)

Osexig pojke. En riktig man gör inte så. 

• MsM84

Vill han bara prata om sex vill han bara ha sex. Tydligare än så blir det inte..

• Eurydike

Det låter som att du pratar med hans kuk 🤔

• Anonym (Mia)
    Anonym (Lars) skrev 2024-10-06 21:38:27 följande:

Ja du verkar ju inte speciellt tydlig mot honom i din gränssättning så han hoppas såklart på ligg

Det är ju han som är gränslös. 
  • Goneril
    Eurydike skrev 2024-10-06 22:05:19 följande:

Det låter som att du pratar med hans kuk 🤔

Till denna kroppsdel har hjärnan vandrat efterlämnandes ett ekande tomrum. Å andra sidan gör  det väl inte så stor skillnad; det var säkert öken i hjärnkontoret innan. Huvudet duger i alla fall att sätta hatten eller kepsen på, alltid något.
  • Anonym (Maria)

Det han tycker om med dig är väl vad han går igång på sexuellt, kan vara ditt utseende eller kanske enbart att du är kvinna.

Det behöver inte vara något fel med att vilja prata sex men då ska man också försäkra sig att båda är bekväma med det samtalet. Annars är han bara gränslös och respektlös

Svar på tråden En man som bara pratar om sex