Vad är en manlig sexslav?
Undrade bara, då det var en man en gång som sa att han vill göra mig till sin sexslav? det blev jag inte den gången, men har funderat en del i eftertid på vad betyder och ev hur det ville bli?
Undrade bara, då det var en man en gång som sa att han vill göra mig till sin sexslav? det blev jag inte den gången, men har funderat en del i eftertid på vad betyder och ev hur det ville bli?
Han är dominant och du som ska lyda alla hans önskningar, annars blir du bestaffad, kan vara verbalt, eller fysiskt, eller båda.
Beroende på man kan du behöva ge upp hela ditt liv eftersom du ska leva inlåst och han utser män som kommer på besök att ha sex med dig.
Han är dominant och du som ska lyda alla hans önskningar, annars blir du bestaffad, kan vara verbalt, eller fysiskt, eller båda.
Beroende på man kan du behöva ge upp hela ditt liv eftersom du ska leva inlåst och han utser män som kommer på besök att ha sex med dig.
Begreppet är en motsats i sig själv. I samma ögonblick som du blir "sexslav" försvinner också alla spår av eventuell manlighet.
Han är väl fortsatt man om man överger sin sexualitet, det kan jo vara att slaven njuter av att göra så bara?
Å bli sexslav kan jo vara manligt också? möjligen nederst på den sexuella rangstigen, men en man med en UG personlighet kan jo också känna att han är hemma när han får bli en sexslav och då växer jo hans personlighet och han blir lycklig?
Eftersom jag utgår från att det handlar om samtycke, så är ju detta ett spel, eller en lek. I den leket finns en medveten maktförskjutning där slaven bör i någon mån fokusera på den dominantas behov. Varken mer eller mindre.
Men eftersom suffixet är "sex" så är det fokus på just det, jämfört med om det bara hade varit "slav".
En dominant person behöver normalt en UG sexslav, en som gör som han säger och som han formar och nyttjar som han vill. Det är ett rollspel och för att det ska vara tydligt för sexslaven är normalt att man ingår ett kontrakt, ett ramvärk som beskriver vad det är som gäller. Att ingå ett avtal är en del av pirret och njutningen för båda? Efter signering är slavens sexualitet och kropp ägd av den dominanta och kan nyttjas på alla sätt som den Dominanta har enas med sin slav om.
Låter spännande men så svårt o hitta nån kvinna som är dominant
Skulle vart trevligt o skriva med en sån o se hur de utvecklas
Vill han göra dig till sexslav så är det han som bestämmer.
Låter spännande men så svårt o hitta nån kvinna som är dominant
Skulle vart trevligt o skriva med en sån o se hur de utvecklas