Man som har shabby chick stil hemma hett eller åt helsike?
Nå?
Nå?
Skulle mest undra om du trodde att det var 2004.
Om man bara får välja mellan de två så blir det åt helsike. Fulare inredningsstil får man leta efter, dessutom otroligt omanlig.
Rustikt och lantligt är helt ok. Rysch och volanger är åt helvete.
Beror lite på... är det all in med volanger, spetsar, änglar, rysch osv skulle jag tro att det är ett ex som inrett och sen har det av vana fått vara kvar... alternativt att det fortfarande finns ett ex som har åsikter om det...
Är det mer lantligt rustikt känns det mer manligt och jag skulle nog tycka det var snyggt
Hade nog höjt lite på ögonbrynen och undrat om ett ex fanns med i bilden. Känns omanligt
Shabby chic kan vara snyggt ja om det är snyggt. Rätt patina i rätt kombinationer. Eftersom du undrar så är jag lite tveksam dock :)
Med den felstavningen antar jag att det är kört inredningsmässigt
Beror på utförandet skulle jag säga. Är det korrekt och smakfullt gjort med dyra möbler i stil med typ antik herrgårdsmiljö eller möbler i robust design av Ernst Kirschteiger så är det väldigt snyggt .
Men är det mer loppisfynd , DIY , misch-masch av olika saker och ting så är det tyvärr inte snyggt. Jag skulle nog kanske undra om det fanns en kvinna nånstans i bakgrunden som väljer inredningen..
Betyder det att mannen går helt bort pga sin inredning?
Jag hade det fram till för drygt 10 år sedan. Men då var det fortfarande lite inne.
Beror på utförandet skulle jag säga. Är det korrekt och smakfullt gjort med dyra möbler i stil med typ antik herrgårdsmiljö eller möbler i robust design av Ernst Kirschteiger så är det väldigt snyggt .
Men är det mer loppisfynd , DIY , misch-masch av olika saker och ting så är det tyvärr inte snyggt. Jag skulle nog kanske undra om det fanns en kvinna nånstans i bakgrunden som väljer inredningen..