• Anonym (Flerbarnsmamma)

Är ni singel? Hur länge har ni varit det?

Jag valde singel livet pga konstiga karlar som inte kan bete sej Därav jag såg till att bo själv med barnen.
    Lyckas ju bara träffa såna karlar. Nu är jag singel men frivilligt. Men börjar sakna de lite men så mycket konstiga killar jag råkat ut för så man blir ju lite feg o avtrubbad. Vill inte bli sambo nån mera gång men mysigt att ha de där närheten efter sexet oxå o inte bara sticka hem direkt efter man har haft sex.
    Jag har varit ? singel ? i 14år pga jag valde de själv. Men har haft killar ja träffat killar i omgångar men jag ville inte mera .
    Bott själv nu i 11 år . Hur länge har ni bott själv? Som mest. Med barnen räknas de ej

• Svar på tråden Är ni singel? Hur länge har ni varit det?
  • Anonym (Singelmamma)

Jag är en tjej som är 25 år  och jag har varit singel i ca två månader och jag har ett barn som är 7 år.
    Vi separerade på grund av att vi växte ifrån varandra

• Anonym (K)
    Anonym (Em) skrev 2024-10-12 11:53:44 följande:

11 år är en lång tid! Tror att det finns en risk att man skaffar sig vanor med åren som gör det svårare att bli sambo igen. Tycker mig iaf se det när det gäller medelålders kvinnor runtom mig. 

Själv bodde jag bara ensam i 1 år men så snabbt behöver det ju absolut inte gå. 

Fast att bli sambo igen ser inte jag som ett mål. Om jag skulle göra den för mig mkt stora kompromissen att bo ihop med en partner igen så skulle allt behöva stämma i stort sett perfekt. Och man vet inte vilka beteenden en partner utvecklar efter hand.

Jag levde som sambo i 18 år, har levt det livet. Men vad tycker du det är som gör det bra för dig att bo ihop med en partner?
  • Anonym (Em)
    Anonym (K) skrev 2024-10-12 13:16:11 följande:
    Fast att bli sambo igen ser inte jag som ett mål. Om jag skulle göra den för mig mkt stora kompromissen att bo ihop med en partner igen så skulle allt behöva stämma i stort sett perfekt. Och man vet inte vilka beteenden en partner utvecklar efter hand.

Jag levde som sambo i 18 år, har levt det livet. Men vad tycker du det är som gör det bra för dig att bo ihop med en partner?
    Är precis sånt du skriver som jag menar ökar med åren som singel och ensamboende, t ex vanan att kompromissa. Sen några katter och invanda rutiner på det osv.

Jag uppskattar att man är två vixna i hushållet och vill t ex sova med min partner varje natt. Bygga ett helt liv med honom. Men måste inte leva samboliv utan skulle kunna se ett särboliv med honom också.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hmm)

Och JA, jag HATAR OTROHET! Man ska varar rädda om varandra och ha respektför sin partner! Gör slut innan du knullar någon annan! För jag vill inte vara med om att DU är otrogen och nej, du är ingen Gudinna heller för det! Tvärtom! 

• Eurydike

Jag har varit singel i tre år och bott själv i två och ett halvt. Det har verkligen varit välbehövligt för att lära känna mig själv och ta reda på vad jag vill i livet.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-10-12 22:01:13 följande:
    Fast jag är inte vit. Jag har knullat över 60 vita kvinnor och jag har förstått hur de ljuger, allt för att få en stor svart kuk.
    Låter som att du gått och blivit bitter. Det är inte attraktivt. Hellre en stor svart kuk än en sur jävel.
  • SommarOchSolVårochBlommor

Nej. Och har mer eller mindre alltid haft en fin tjej sedan jag kom upp i ålder för det.

Romantik är något utav det absolut bästa i livet. Finns så otroligt mycket annat jag hellre varit utan än det (inte för man måste vara utan något men om man nu teoretiskt skulle behöva prioritera)

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Oj) skrev 2024-10-12 22:52:41 följande:
    Låter som att du gått och blivit bitter. Det är inte attraktivt. Hellre en stor svart kuk än en sur jävel.
    Är trött på lögner. En stor svart kuk har jag redan. Men är så trött på att man ljuger och säger att man inte har en partner och sedan efteråt så har dom tydligen det. Jag vill inte vara killen som de är otrogen med! 
  • Anonym (Hmm)

Har varit med om en man som tog sitt liv när den fick veta det efteråt. Jag stöttar inte sånt. Ni svenska kvinnor är för uppblåsta och egoistiska. O ni bryr er inte om ifall någon man tar sitt liv av sorg p ga er och (tyvärr mig) men då har ni även ljugit för mig. Jag vill att allt liv ska få fortsäta leva på jorden. Att ni inte bryr er är erat problem, men dra för fan inte in mig i era lögner och besvikelser gentemot en 3:e part! 

Anonym (Hmm) skrev 2024-10-12 05:42:47 följande:

Att alla dina karlar har varit något fel på låter väldigt märkligt. Dessutom så är endast du den gemensamma nämnaren i det hela. Du vill få plocka russina ur kakan helt enkelt. Typiskt svenska kvinnligt beteende. Sen kommer det en grek förbi och du blir så blöt att som aldrig någonsin tidigare och t om erbjuder dina barn till honom, allt bara för att få vara med honom säkert. Kvinnlig realitism på högsta nivå.

Om en kille misshandlar o våldtar en kvinna är de hennes fel då? De är de båda killarna har gjort. Ena festade bort alla sina pengar tog mina pengar o vill ha mera men då satte ja stopp på de. . De är verkligen inte mitt fel att jag faktiskt ser bra ut men när killar beter sej illa så vill man ej ha nåt me de att göra. Sista killen som var värst fick ja veta för sent att han hade blivet anmäld för våldtäkt före ja träffade honom. Men han ljög sej ur de. fick veta när ja väntade hans barn genom att kolla upp de själv via brottsregister.  Såå nää 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Oj) skrev 2024-10-12 22:52:41 följande:
    Du förstod alltså inte vad jag skrev. Du är ju för fan helt under det normala. 

Kuk får jag när jag vill ha men nu var de frågan om hur länge man varit singel .
    Träffar killar när ja känner för de o är inte länge utan sex. Men frågan var inte om man är utan sex länge. 😌

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Flerbarnsmamma) skrev 2024-10-13 00:15:44 följande:
    Om en kille misshandlar o våldtar en kvinna är de hennes fel då? De är de båda killarna har gjort. Ena festade bort alla sina pengar tog mina pengar o vill ha mera men då satte ja stopp på de. . De är verkligen inte mitt fel att jag faktiskt ser bra ut men när killar beter sej illa så vill man ej ha nåt me de att göra. Sista killen som var värst fick ja veta för sent att han hade blivet anmäld för våldtäkt före ja träffade honom. Men han ljög sej ur de. fick veta när ja väntade hans barn genom att kolla upp de själv via brottsregister.  Såå nää 
    Hmm du ställer en fråga, som du inte alls skrev med i din ts, och sedan svarar på detta själv. Normalt eller är du lite extraordinär möjligtvis? 
  • Anonym (K)
    Anonym (Em) skrev 2024-10-12 13:28:18 följande:
    Är precis sånt du skriver som jag menar ökar med åren som singel och ensamboende, t ex vanan att kompromissa. Sen några katter och invanda rutiner på det osv.

Jag uppskattar att man är två vixna i hushållet och vill t ex sova med min partner varje natt. Bygga ett helt liv med honom. Men måste inte leva samboliv utan skulle kunna se ett särboliv med honom också.
    Hihi, katter ser jag inte i min framtid, brukar inte vara singel men är sugen på att vara det nu.

Ja, det var mysigt att alltid sova med sambon, nog det bästa.
Svar på tråden Är ni singel? Hur länge har ni varit det?