• Anonym (Nr1)

Är det sexigt med minikjol?

Jag tycker det är sexigt, om kvinnan har figur till det

• Svar på tråden Är det sexigt med minikjol?
  • Anonym (Lilleman)
    Anonym (JJ) skrev 2024-10-16 14:48:31 följande:
    För min del bedöver de inte vara slanka för att vara snygga.
    Det blir nog TS jätteglad att höra. Han är typ 130, så benen lär inte vara jättelånga. Men tack och lov finns det någon för alla
  • Anonym (???)
    Gaskarl skrev 2024-10-16 15:14:09 följande:
    Precis som folk slänger sig med att dom är fetischister när dom bara har en vanlig kink. Det är väl bättre att man lär sig, att man kallar saker för deras riktiga namn,  eller? Stay-ups och knästrumpor är två olika plagg, over-kneestrumpor är inte samma som stay-ups. 
    Tror att det heter långa knästrumpor på svenska. Strumpor som går ovanför knäet alltså.
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Lilleman) skrev 2024-10-16 15:16:52 följande:
    Det blir nog TS jätteglad att höra. Han är typ 130, så benen lär inte vara jättelånga. Men tack och lov finns det någon för alla
    Jag tänder inte på män överhuvudtaget, varken med eller utan minikjol, och oavsett längd och tjocklek på ben.
  • Anonym (Lilleman)
    Anonym (JJ) skrev 2024-10-16 15:19:48 följande:
    Jag tänder inte på män överhuvudtaget, varken med eller utan minikjol, och oavsett längd och tjocklek på ben.
    Oh no! Ts är tillbaka på ruta ett igen.

• Anonym (Om vi skippar stayupsen)

Om vi skippar stay-ups/strumpbyxor...obehagligt mot huden och inte har högklackat utan snekaers, och så kort kjol till det och en topp som visar magen så ok då är det snyggt.

• Anonym (Nr1)
    Anonym (Om vi skippar stayupsen) skrev 2024-10-16 15:32:58 följande:

Om vi skippar stay-ups/strumpbyxor...obehagligt mot huden och inte har högklackat utan snekaers, och så kort kjol till det och en topp som visar magen så ok då är det snyggt.

Ok, vad sägs om lårhöga stövlar?
  • Anonym (Lilleman)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-16 19:13:24 följande:
    Blir nog lite svårt med storleken.
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-16 19:13:24 följande:
    Hell no. Crocs kan vi kompromissa till.
  • Anonym (Nr1)
    Anonym (Om vi skippar stayupsen) skrev 2024-10-16 22:55:20 följande:
    Hell no. Crocs kan vi kompromissa till.
    Ok, det blir bra. Är det ok med svart?
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-16 23:07:59 följande:
    Ok, det blir bra. Är det ok med svart?
    Helst rosa, men ok.
  • Anonym (Pöl)

Nej. Det är slampigt. 

• Anonym (Nr1)
    Anonym (Om vi skippar stayupsen) skrev 2024-10-16 23:18:22 följande:
    Helst rosa, men ok.
    Bra, då blir det bra. Kan du tänka dej mycket smink?
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-17 01:00:21 följande:
    Nej, alltså försöker du köra nåt slags sex-lek i tråden? Det vill jag inte vara delaktig i. Jag sparar mig till din pappa. Då bär jag rosa crocs, smink och inget mer.
  • Anonym (Lilleman)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-17 01:00:21 följande:
    Bäst att chilla med sminket tror jag.
  • Core

Varför hymlar vi med att rent generellt krävs bra kroppar för att bära utmanande kläder? I regel håller jag inte med rob och resten av gubbsnusket, men rent objektivt är det ju rätt. Sen har väl vissa sina böjelser, men det talar ju knappast för den stora skaran.
    Feta ben och celluliter är kvinnans motsvarighet till mannens ölmage, ska vi låtsas att det är något åtråvärt?

Sen kan en person vara attraktiv iallafall, men rent generellt är ju just det attribut som inte är attraktiva på män respektive kvinnor om vi bara isolerar fenomenet utan att ta resten av personen i beaktning.

• Core

Skulle det bli massa downvotes om jag kom med påståendet att en tight avslöjande T-shirt inte är sexigt på en man med ölmage, exempelvis?

• Anonym (M)

Beror på vem som bär den. Vill inte behöva se skinkorna dallra nedan för kjolkanten.

• Anonym (???)
    Core skrev 2024-10-17 17:10:32 följande:

Varför hymlar vi med att rent generellt krävs bra kroppar för att bära utmanande kläder? I regel håller jag inte med rob och resten av gubbsnusket, men rent objektivt är det ju rätt. Sen har väl vissa sina böjelser, men det talar ju knappast för den stora skaran.
    Feta ben och celluliter är kvinnans motsvarighet till mannens ölmage, ska vi låtsas att det är något åtråvärt?

Sen kan en person vara attraktiv iallafall, men rent generellt är ju just det attribut som inte är attraktiva på män respektive kvinnor om vi bara isolerar fenomenet utan att ta resten av personen i beaktning.

Håller faktiskt med dig. Det bästa är att välja klädsel efter sin kropp och sina förutsättningar. 
  • Anonym (Nr1)

Varför är det så laddat med minikjol? Så förknippat med sex? 

• Anonym (Lilleman)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-17 19:58:58 följande:

Varför är det så laddat med minikjol? Så förknippat med sex? 

Det är inte laddat. Förutom för dig då kanske?
Svar på tråden Är det sexigt med minikjol?