• Anonym (Caroline)

Sluta ha känslor för kk

Hej,

Jag behöver asap sluta ha känslor för en man jag ligger med och som redan är i ett förhållande (öppet, poly). Jag vet inte hur det gick till, jag hade lovat mig själv att inte ha känslor och kan inte fatta hur jag gick med på det. För vi började snacka om det när vi sågs för första gången och jag märkte att jag ska fetglömma en relation med den här mannen för jag är bara hans kk och han har varit tydligt med att han prioriterar hans familj och förhållande före mig. Däremot har han inte behandlat mig illa och vi har världens bästa sex så jag vill bara inte bryta kontakten med honom men jag vill kunna ha sex som män har, dvs inte ha några känslor. Snälla hjälp!!!

• Svar på tråden Sluta ha känslor för kk
  • Lynx123

Rätt enkelt. Sluta umgås med honom. Om några månader kommer du känna dig befriad, förutsatt att du ser till att göra roliga saler under tiden tex. Umgås med vänner och syssla med intressen.

• Anonym (Caroline)
    Lynx123 skrev 2024-10-20 12:00:09 följande:

Rätt enkelt. Sluta umgås med honom. Om några månader kommer du känna dig befriad, förutsatt att du ser till att göra roliga saler under tiden tex. Umgås med vänner och syssla med intressen.

Fast det tog sån tid att hitta honom och bygga upp en sån bra relation med så bra sex! Aldrig i mitt liv har jag njutit så mycket och mår så himla bra både till vardags och arbetslivet.
  • Anonym (B)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-10-20 12:45:36 följande:
    Fast det tog sån tid att hitta honom och bygga upp en sån bra relation med så bra sex! Aldrig i mitt liv har jag njutit så mycket och mår så himla bra både till vardags och arbetslivet.
    Så vad är viktigast? Att ha bra sex eller slippa vara olyckligt kär?
  • Anonym (Caroline)
    Anonym (B) skrev 2024-10-20 12:48:57 följande:
    Så vad är viktigast? Att ha bra sex eller slippa vara olyckligt kär?
    Så hur är det för män som går och ligger runt med en massa kvinnor eller har älskarinnor och inte blir kära? Eller blir det de om hon är tillräckligt bra och snygg? Jag tror inte att män inte blir kär i kvinnor de ligger med utan på nåt magiskt sätt har de lyckats hantera de här känslor och jag undrar hur i helvete lyckas man. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-10-20 12:54:55 följande:
    Så hur är det för män som går och ligger runt med en massa kvinnor eller har älskarinnor och inte blir kära? Eller blir det de om hon är tillräckligt bra och snygg? Jag tror inte att män inte blir kär i kvinnor de ligger med utan på nåt magiskt sätt har de lyckats hantera de här känslor och jag undrar hur i helvete lyckas man. 
    Mäns och kvinnors sexualitet är helt olika. Män kan ligga med nästan vilken kvinna som helst som de tycker är tillräckligt snygg utan att vara kär alls. Kvinnor har ofta (men inte alltid) svårare att ligga med män de inte är kära i.
  • Anonym (öoöj)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-10-20 12:54:55 följande:
    Du har en öppen syn på relationer men kan inte förstå att det kan variera mellan individer av alla kön och situationerFörvånad
  • Anonym (Me)

Ja ligga å sex e ju de känslor brukar man inte ha på något sätt man e kåt bara ! 
    Vill man bo ihop med någon får hon va kul å gå å prata med har inte så mö känslor då heller!

• Lynx123
    Anonym (Caroline) skrev 2024-10-20 12:45:36 följande:
    Men du ville ju ha tips på.hur du skulle sluta ha känslor för honom. Lägg ner.  Du har ju ett val trots allt - allt.hänger inte på sex här i livet. Mår du dåligt över hur du känner är det bäst att avsluta.
Svar på tråden Sluta ha känslor för kk