• Anonym ((Vad händer?))

Är dejt ointresserad eller har han tappat mobilen?

Helt plötsligt kan jag inte skicka imessage till dejten utan behöver skicka vanligt ?grönt? sms. Men han svarar inte. Från att tidigare ha skrivit massor är det nu helt tyst. Förstår inget. Han har varit så på och nu inget. Vi har bara setts tre gånger och inte varit fysiska. Så jag antar att han helt enkelt bara tappat intresset och ghostat mig. Men det här med smsen gör mig förbryllad. Tänk om han tappat sin mobil?! Jag vet, inte troligt.. men känner mig bara så oförstående.. Hur kan han vara så på och sedan bara försvinna? 

Tänkte först att han blockat mig (av någon underlig anledning) men har förstått att då får man inte felmeddelande som jag fick (rött utropstecken vid imessage). 

Vad tror ni, ointresserad eller kan han ha tappat mobilen? 

• Svar på tråden Är dejt ointresserad eller har han tappat mobilen?
  • Anonym (M)

Ointresserad. Hade han tappat mobilen hade han ju fixat en ny och kontaktat dig, om han ville fortsätta träffas. 

• Anonym (S)

Skulle gissa på ointresserad och omanligt! Omanligt för att han inte vågar vara ärlig och meddela dig det. Bara fegisar som ghostar 

• Anonym ((Vad händer?))

Ja, ni har säkert rätt. Men jag förstår bara inte det här med smsen, varför inte imessage fungerar? Det tyder ju på att hans telefon är avstängd? Och det är den ju inte - om man inte har tappat den - tänker jag.. åtminstone inte en längre stund. 

Att han inte har kontaktat mig vore inte så konstigt egentligen OM han nu skulle ha tappat mobilen. Då har han ju inte mitt nummer längre. Han vet inte min adress och tror inte han minns mitt efternamn. Så inte jättelätt att söka upp telefonnummer. 

Men jag vet, det är så långsökt. Att man tappar sin mobil händer ju inte?

Han är väl ointresserad (och omanlig) ????

• Anonym ((Vad händer?))

Oj vad många frågetecken, skulle vara en emoji:  Obestämd

• 987124
    Anonym ((Vad händer?)) skrev 2024-10-28 22:27:21 följande:
    Är dejt ointresserad eller har han tappat mobilen?

Helt plötsligt kan jag inte skicka imessage till dejten utan behöver skicka vanligt ?grönt? sms. Men han svarar inte. Från att tidigare ha skrivit massor är det nu helt tyst. Förstår inget. Han har varit så på och nu inget. Vi har bara setts tre gånger och inte varit fysiska. Så jag antar att han helt enkelt bara tappat intresset och ghostat mig. Men det här med smsen gör mig förbryllad. Tänk om han tappat sin mobil?! Jag vet, inte troligt.. men känner mig bara så oförstående.. Hur kan han vara så på och sedan bara försvinna? 

Tänkte först att han blockat mig (av någon underlig anledning) men har förstått att då får man inte felmeddelande som jag fick (rött utropstecken vid imessage). 

Vad tror ni, ointresserad eller kan han ha tappat mobilen? 

Vart hittade du honom? 

Jag skulle gissa på att du är ghostad. Alltså dissad. 
  • Anonym (Tyvärr)

Han har väl blockat dig på något sätt eller liknande för just imessage. Han är hur som helst NOLL intresserad. Sorry.

• Ascendere

Känns som ett svalt intresse från din sida också om ni haft tre dejter och inte blivit fysiska ännu.

Svar på tråden Är dejt ointresserad eller har han tappat mobilen?