• FootCrazyCuteness

Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?

Det verkar som att normen av nästan alla kvinnor är passiva och vill ha en dominant man?

Jag har väldigt lätt att attrahera kvinnor fast jag har väldigt svårt att få det att fungera då jag tänder på mer dominanta kvinnor, vilket inte verkar finnas mycket av. Sen har jag också en fetisch för fötter vilket gör att mitt "sexliv" typ blir mer som ett underhållande inslag i en komedi snarare än det sexliv normen av kvinnor ofta söker sig till.

Hur sexigt tycker en kvinna det är att trampa på någon eller bara förnedra honom med sina fötter? Jag skulle gärna vilja ha lite mer ärliga reaktioner från kvinnor på detta, gärna någon som är domaint.

Jag förstår givetvis att de passiva absolut inte uppskattar att ha en kille vid sina fötter. 

(rekommendera helst inte darkside, har mest sett desperata gubbar där som smörar för desperata tjejer, inte min stil.)

• Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?
  • Anonym (Jag finns)
    FootCrazyCuteness skrev 2024-11-01 12:17:14 följande:
    jag är 37 ås är yngre. Cool
    Ni är ju inte det nån större åldersskillnad direkt, jag upplever att folk i den åldern verkar vara rätt jämngamla med mig. Attraheras av kontraster och större åldersskillnader där det skapas en särskild dynamik pga ålderskillnaden. 
  • Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-11-01 14:43:17 följande:
    Ja men om mer och mer relationer ska bli konservativa och kvinnor är trötta på män så borde ju mer kvinnor bli mindre dominanta då mer relationer blir konservativa (mer än förut) och om de som är trötta på min är en mindre skala (annars skulle det inte bli mer konservativa relationer) så blir det ju färre dominanta, om den skalan som är trötta på män nu blir mer dominanta.
    Det handlar väl om att kunna ha mer än en tanke i huvudet samtidigt.
  • Anonym (Queen)

Jag vet inte hur du brukar inleda en relation eller den typen av lekar med någon, men ofta tar det ett litet tag att lära känna varandra och varandras kroppar och sen ta för sig i sängen, får börja nånstans, för min del är det så, vill vara bekväm och veta att jag får göra saker, har  blivit ifrågasatt och skammad i  ett par relationer kring sånna lekar och fantasier jag haft,  så hade det gällt mig hade partnern fått uppmuntra eller be om det.
    Pratar om att göra saker som att binda fast, piska, käftsmällar, verbalt förnedra i ilsängen och kissa på. Så för vissa är det lite grovt och jag gillar sensuellt och mjukt sex med, men skullle vilja leva ut lite förnedring snart...

• Lazzi
    Anonym (Queen) skrev 2024-11-02 15:16:15 följande:

Jag vet inte hur du brukar inleda en relation eller den typen av lekar med någon, men ofta tar det ett litet tag att lära känna varandra och varandras kroppar och sen ta för sig i sängen, får börja nånstans, för min del är det så, vill vara bekväm och veta att jag får göra saker, har  blivit ifrågasatt och skammad i  ett par relationer kring sånna lekar och fantasier jag haft,  så hade det gällt mig hade partnern fått uppmuntra eller be om det.
    Pratar om att göra saker som att binda fast, piska, käftsmällar, verbalt förnedra i ilsängen och kissa på. Så för vissa är det lite grovt och jag gillar sensuellt och mjukt sex med, men skullle vilja leva ut lite förnedring snart...

Det skulle jag med vilja uppleva 
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Queen) skrev 2024-11-02 15:16:15 följande:

Jag har motsatsen av det du skriver om. Jag har aldrig testat att bli fastbunden men det är något jag hade velat prova på, fast med rätt person om kemi finns.
    Du säger du antytt det fast många verkar inte uppskatta det?
  • Anonym (Queen)

Det jag pratar om är ju ett par personer som jag har  varit i relation med, förhoppningsvis träffar jag någon som jag har bättre kommunikation med och som är mer bekväm med att leka 

Alla personer är unika och upplever väl dels att tilliten till mig inte fanns i den ena relationen mellan oss, att han hade ett otrevligtsätt med mig där jag kände mig skammad när jag ville ha sex eller föreslog något, gjorde att jag höll tillbaka, (finns olika sätt att visa man inte vill ha sex eller säg det på...) det var ingen bra relation f ö

I en annan relation när jag föreslog vissa saker så ville han inte eller slaknade, försökte testa på sånna lekar vid tillfällen men av någon anledning kändes det inte roligt kan va att han egentligen inte vill det men ställer upp, han ville hellst ha "vanligt sex" att båda gilla det är ju förutsättning, känner jag den andre inte gillar det så vill ju jag inte utföra heller ...

• Osynlige jag
    Anonym (Jag finns) skrev 2024-11-01 19:16:26 följande:
    Ni är ju inte det nån större åldersskillnad direkt, jag upplever att folk i den åldern verkar vara rätt jämngamla med mig. Attraheras av kontraster och större åldersskillnader där det skapas en särskild dynamik pga ålderskillnaden. 
    Nu vet jag inte hur pass mycket yngre killar du dras till, själv är jag 20, men jag brukar dras till äldre(speciellt dominanta). Däremot upplever även jag att det är högst sällan man ser någon som är dominant lagd och dras/tänder på yngre.
  • Anonym (Jag finns)
    Osynlige jag skrev 2024-11-10 02:07:40 följande:
    Nu vet jag inte hur pass mycket yngre killar du dras till, själv är jag 20, men jag brukar dras till äldre(speciellt dominanta). Däremot upplever även jag att det är högst sällan man ser någon som är dominant lagd och dras/tänder på yngre.
    Det beror helt och hållet på personen skulle jag säga, men inte under 20 iaf. Runt 25 har jag haft kontakt med en del som varit. 
  • Anonym (Jag finns)
    Osynlige jag skrev 2024-11-10 02:07:40 följande:

Jag kan inte påstå att jag har stenkoll på hur det ser ut när det gäller äldre kvinnor som dras till yngre, men jag tycker väl inte att det är så ovanligt när kvinnan passerat 40. Vet dock inte hur oss mkt yngre de dras till. 

Personligen upplever jag att mitt utseende varit till min nackdel när jag sökt yngre män. Många verkar vara på helt efter en mer storväxt kvinna med mycket former. Jag är petite i kroppsbyggnaden och ser rätt ungdomlig ut även i övrigt. 

• Freddie K
    Anonym (Jag finns) skrev 2024-11-10 06:47:57 följande:

Jag kan inte påstå att jag har stenkoll på hur det ser ut när det gäller äldre kvinnor som dras till yngre, men jag tycker väl inte att det är så ovanligt när kvinnan passerat 40. Vet dock inte hur oss mkt yngre de dras till. 

Personligen upplever jag att mitt utseende varit till min nackdel när jag sökt yngre män. Många verkar vara på helt efter en mer storväxt kvinna med mycket former. Jag är petite i kroppsbyggnaden och ser rätt ungdomlig ut även i övrigt. 

Det låter i mina öron som en perfekt tjej.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Osynlige jag
    Anonym (Jag finns) skrev 2024-11-10 06:20:46 följande:
    Det beror helt och hållet på personen skulle jag säga, men inte under 20 iaf. Runt 25 har jag haft kontakt med en del som varit. 
    Aha ok, rimligt ändå.
  • Osynlige jag
    Anonym (Jag finns) skrev 2024-11-10 06:47:57 följande:

Nej men det har du inte fel i kan jag tycka. Mycket vanligare att kvinnor över 40 söker yngre män än de under 40, en del dras till 30-35 och vissa 25 och yngre än så. Men det kan verkligen bero på. 

Aha ok, förstår vad du menar. Ja jag tror nog de flesta har en vision om att äldre kvinnor, typ milfs, är långa, riktigt kurviga med breda höfter och ordentliga bröst. Utseendet är absolut inte allt men för en del kan det vara avgörande :/. Mitt utseende som ung har dessvärre också varit till min nackdel då jag ser yngre ut än vad jag är och är kort för att vara kille, rätt jobbigt om du frågar mig. Så du är inte ensam om att inte se ut som ?man borde?:)

Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?