• Anonym (Nunna)

Så jävla patetisk brud som nyss onanerat och kollat porr

Känner mig så sjukt patetisk misslyckad. Alla andra i min ålder har familj och man. en man som de har sex med och som kan tillfredsställa henne. Jag har min jävla satisfyer och porr. Ingen jävel vill ligga med mig känns det som. Tre månader sen. Vad gör man?? Känns som man kastar bort livet. 

• Svar på tråden Så jävla patetisk brud som nyss onanerat och kollat porr
  • SommarOchSolVårochBlommor
    Anonym (Hahahaha ja) skrev 2024-11-07 14:40:19 följande:
    :/ Om man redan legat med varenda nära killkompis man har och de numera är gifta fast inte med mig, och är tädd för nya människor, hur gör man då?
    Övervinner rädslan och träffar nya människor.
  • Anonym (Hh)

Jag saknar också ett förhållande. Sex lider jag inte brist på, men närheten som följer med ett förhållande med någon som man älskar. 

• Nyfiken79
    Anonym (/) skrev 2024-11-07 17:43:00 följande:
    Vad spelar det för roll?
    Har bara fått känslan att kvinnor har lite mer att välja på och då också kanske lite lättare, är själv man och hoppas verkligen inte att det ska behöva dröja så länge innan jag hittar sex och en livspartner igen 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Hh) skrev 2024-11-07 18:58:54 följande:

Jag saknar också ett förhållande. Sex lider jag inte brist på, men närheten som följer med ett förhållande med någon som man älskar. 

Intressant ändå att kvinnor alltid pratar om "vill ha närhet kärlek och sex bla bla bla" men det är ändå oftat kvinnor som dör ut på den fronten när ni har ett stadigt förhållande vill varken bli berörda eller äns tänka på sex. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-08 06:08:53 följande:
    Intressant ändå att kvinnor alltid pratar om "vill ha närhet kärlek och sex bla bla bla" men det är ändå oftat kvinnor som dör ut på den fronten när ni har ett stadigt förhållande vill varken bli berörda eller äns tänka på sex. 
    Vad bra att du generaliserar. Och jo, visst har jag haft förhållanden där sex dött ut men det hade till 100% att göra med känslorna för min partner. Var inte tänd på honom för fem öre plus att sexet var värdelöst.
    I det fallet var det absolut hans fel hur han behandlade mig som ledde till sexbristen.

Jag älskar att bli berörd, och saknar det som singel. Sex är lätt att få, intimitet svårare. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hh)
    Anonym (C) skrev 2024-11-08 06:52:00 följande:
    kvinnor står för typ 75-80% av alla skillsmässor av Precis samma "Anledningar" som du. Så att folk" generaliserar" om det är inte något konstigt. 

Det har att göra med att kvinnor gillar att jaga "drömmen" och att hon tack vare hypergami alltid försöker byta upp sig lite till. 

Att du inte var tänd på honom för fem öre, eller att sexet var så värdelöst har jag svårt att tro, för isåfall hade du nog inte velat bli tillsammans med han ifrån början ens.. Det handlade nog mer om att du ville kastas runt i sängen, och du är som 99% av alla andra kvinnor och du vet ej hur man frågar om det.

Därför jagar du den där "passionen" ifrån alla relationers varenda typ allra första ligg..
    Absolut inte. Jag har haft relationer där sexet bara har blivit bättre och mer intimt med tiden. Visst är den första tidens passion något speciellt men i relationen du refererar till,  kan jag säga att vi aldrig hade det då han under våra två första år var för nervös för att ens få upp den. Men det var annat som spelade in varför jag inte var intresserad, men det är off topic och tjänar inget till att älta. 
  • Anonym (Nunna)
    Anonym (Något konstigt) skrev 2024-11-07 17:27:47 följande:

Lite svårt vara nunna om man är så dragen till män och sex lol. Känner inte heller igen mig i, hur du uttrycker dig. Son kvinna , har jag aldrig utryckt mig så här.  Det är möjligt att det är en man som postar. Vissa trådar kan vara lite konstiga ibland 

Sen behöver ju inte folk leva i kärleksrelationer om dom inte vill. Det verkar som en del människor inte riktigt förstår att det finns frivilliga singlar. Och till och med folk som slutat dejtat av olika orsaker.

Nu är jag lyckligt gift, och har en bra man. Men hade jag varit singel idag. Hade jag slutat dejtat och förmodligen inte heller skaffat några barn.

Vårat samhälle och världen mår riktigt dåligt just nu. Tycker dessutom att det återspeglas i att allt färre barn föds. Män , och ofta yngre generation. Verkar vara rätt sexistiska och hatiska emot kvinnor. Och kvinnor har svarat med att sluta bry sig. Och satsar mer på utbildning och karriär. Jätte tråkig utveckling. Men jag förstår det.
    Inte mycket kärlek i världen idag. Kvinnor blir nog inte så sugna på hur många män better sig nu för tiden. Och män verkar vilsna och vet inte hur dom ska bete sig.

jag är inte man. jag är en kvinna som onanerar om jag har lust. Men saknar riktigt sex och intimitet. Vi kvinnor tar mer plats sexuellt, men män vi vågar heller inte ta initiativ som förr. förr hade jag konstant 5 kk samtidigt. Nu vill jag bara ha någon vid min sida. Vill bara ligga med en enda man till i mitt liv. Men verkar svårt. 

• Anonym (/)
    Nyfiken79 skrev 2024-11-07 19:49:54 följande:
    Har bara fått känslan att kvinnor har lite mer att välja på och då också kanske lite lättare, är själv man och hoppas verkligen inte att det ska behöva dröja så länge innan jag hittar sex och en livspartner igen 
    Jag är man. Är inte säker på att kvinnor har lättare att hitta en man för en relation. För sex, ja säkert men många kvinnor är inte intresserade av tillfälligt sex.
  • Kenny123

I krogen är det många kvinnor som inte vill ha det seriöst. Man blir uppraggad och har ONS sedan typ tack och hej.
    Gå på krogen/klubben och bli lite full och sök kontakt och var positiv och framstå inte som desperat så hittar du nog någon för kvällen iallafall.

• Kenny123

I krogen är det många kvinnor som inte vill ha det seriöst. Man blir uppraggad och har ONS sedan typ tack och hej.
    Gå på krogen/klubben och bli lite full och sök kontakt och var positiv och framstå inte som desperat så hittar du nog någon för kvällen iallafall.

• Kenny123

Om du nu känner dig patetisk och värdelös och får ta till porr och sexleksak. Så är väl att sänka kraven ett bättre alternativ. Om du sedan har ett KK så kanske det blir lättare att hitta en man som du verkligen vill ha. Oftast blir man mer attraktiv om man ger ut vibbar att man är nöjd med tillvaron och drar till sig det motsatta könet.

• Anonym (gg)
    Kenny123 skrev 2024-11-10 11:23:01 följande:

Nog många som vill ha seriöst också. Jag själv får inte ut något av ons. 

Tycker första gångerna man har sex med en ny seriös partner också ofta blir lite halvbra, man känner ju inte varandra fysiskt ännu.
  • Anonym (Bättre)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-08 06:08:53 följande:
    Inte alls. Det är alltid män som pratar om hur viktig närhet är för dem. Jag förstår inte alls det behovet själv.
  • Anonym (Bättre)
    kvinnor står för typ 75-80% av alla skillsmässor av Precis samma "Anledningar" som du. Så att folk" generaliserar" om det är inte något konstigt. 

Det har att göra med att kvinnor gillar att jaga "drömmen" och att hon tack vare hypergami alltid försöker byta upp sig lite till. 

Att du inte var tänd på honom för fem öre, eller att sexet var så värdelöst har jag svårt att tro, för isåfall hade du nog inte velat bli tillsammans med han ifrån början ens.. Det handlade nog mer om att du ville kastas runt i sängen, och du är som 99% av alla andra kvinnor och du vet ej hur man frågar om det.

Därför jagar du den där "passionen" ifrån alla relationers varenda typ allra första ligg..
    Haha, det har att göra med att män ofta inte är så bra som de framställer sig själva som.

passionen? hah, första sexet är alltid kasst. Har aldrig varit med om bra sex från början.
  • Anonym (gg)

Snack, jag känner antingen passion innan vi har sex, eller så har vi inte sex alls. Har inga erfarenheter av att bygga upp en passion om det inte finns från början måse jag tyvärr säga till ts, jag tror inte på att det går. Jag tror man känner av den kemin ganska tidigt.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Så jävla patetisk brud som nyss onanerat och kollat porr