• Anonym (Skarpsinnad)

Kvinnor som ser igenom och skrattar, haha exempel?

Hej, exempel på hur kvinnor ser igenom och reagerar när en kille försöker baka in något sexuellt i vad han skriver utan att tro att det märks och ni ser hur patetiskt det ser ut? Exempelvis på dejting-appar/sajter.

• Svar på tråden Kvinnor som ser igenom och skrattar, haha exempel?
  • Anonym (Pfft)

Hade en idiot som i förra veckan tyckte att han skulle massera mig. Aldrig. Vi har aldrig träffats, jag vet inte hur han ser ut och han respekterade inte mina gränser utan fortsatte tjata. Som att jag inte fattade att han hade tänkt att det skulle leda till något annat...

• Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 10:37:58 följande:

Hade en idiot som i förra veckan tyckte att han skulle massera mig. Aldrig. Vi har aldrig träffats, jag vet inte hur han ser ut och han respekterade inte mina gränser utan fortsatte tjata. Som att jag inte fattade att han hade tänkt att det skulle leda till något annat...

Var chattade du med honom om han inte hade bild och ni inte setts? Var det här på FL?
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Skarpsinnad) skrev 2024-11-11 10:55:51 följande:
    Var chattade du med honom om han inte hade bild och ni inte setts? Var det här på FL?
    Nej, på en dejtingsida. Men han hade ingen profilbild och vågade inte lägga ut i privat album ens, då får det vara.
  • Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 11:05:52 följande:
    Nej, på en dejtingsida. Men han hade ingen profilbild och vågade inte lägga ut i privat album ens, då får det vara.
    Happypancake alltså?
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Skarpsinnad) skrev 2024-11-11 12:19:38 följande:
    Happypancake alltså?
    Japp.
  • Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 12:20:35 följande:
    Japp.
    Jo, finns en anledning till att jag kallar mig...Skarpsinnad! Drömmer
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Skarpsinnad) skrev 2024-11-11 12:30:31 följande:
    Jo, finns en anledning till att jag kallar mig...Skarpsinnad! Drömmer
    Haha :) Ska se om jag kommer på fler exempel, det trillar in insinuationer dagligen...

Har en killkompis också som gärna anspelar på sex mellan honom och mig (han är motbjudande ful och dessutom en ohygienisk slusk som varken tar hand om sig själv eller sitt hem). Han skämtar gärna om sex mellan honom och mig på olika sätt. Han borde fatta efter ca 25 år att det inte kommer att hända.
  • Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 15:49:29 följande:
    Haha :) Ska se om jag kommer på fler exempel, det trillar in insinuationer dagligen...

Har en killkompis också som gärna anspelar på sex mellan honom och mig (han är motbjudande ful och dessutom en ohygienisk slusk som varken tar hand om sig själv eller sitt hem). Han skämtar gärna om sex mellan honom och mig på olika sätt. Han borde fatta efter ca 25 år att det inte kommer att hända.
    Känns som det roar dig mer att han vill ha dig och inte tar en hint? haha
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Skarpsinnad) skrev 2024-11-11 15:52:28 följande:
    Känns som det roar dig mer att han vill ha dig och inte tar en hint? haha
    Definitivt inte. Det äcklar mig.
  • Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 15:59:09 följande:
    Definitivt inte. Det äcklar mig.
    ok men sånna där män borde du behandla som du behandlar din dörrmatta om de äcklar dig.
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Skarpsinnad) skrev 2024-11-11 16:05:26 följande:
    ok men sånna där män borde du behandla som du behandlar din dörrmatta om de äcklar dig.
    Hur menar du? Vi är vänner sedan många år tillbaka, han tycker tydligen att han är skitkul och det spelar ingen roll att jag förklarar att det aldrig kommer att bli något mellan oss. Har inte så mycket kontakt med honom som du förstår. Främlingar däremot blockar jag främst.
  • Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 18:55:50 följande:
    Hur menar du? Vi är vänner sedan många år tillbaka, han tycker tydligen att han är skitkul och det spelar ingen roll att jag förklarar att det aldrig kommer att bli något mellan oss. Har inte så mycket kontakt med honom som du förstår. Främlingar däremot blockar jag främst.
    Ok lät som han höll på stöta på dig och du såg det som irriterande, men aha, om det är din vän så borde du väl ändå tycka han är en fin person.

Hur ser du ut då om du har massa beundrare efter dig?
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Skarpsinnad) skrev 2024-11-11 19:08:21 följande:
    Ok lät som han höll på stöta på dig och du såg det som irriterande, men aha, om det är din vän så borde du väl ändå tycka han är en fin person.

Hur ser du ut då om du har massa beundrare efter dig?
    Ja det gör han och det är irriterande. Jag måste inte tycka att alla delar av en person är bra bara för att vi är kompisar.

Ja du... Tydligen rätt så bra? Har alltid haft en svans av beundrare efter mig. Själv skulle jag säga lite snyggare än medel åtminstone, men antar att killar ser tjejer på ett annat sätt än vi ser oss själva.
  • Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 19:14:49 följande:
    Ja det gör han och det är irriterande. Jag måste inte tycka att alla delar av en person är bra bara för att vi är kompisar.

Ja du... Tydligen rätt så bra? Har alltid haft en svans av beundrare efter mig. Själv skulle jag säga lite snyggare än medel åtminstone, men antar att killar ser tjejer på ett annat sätt än vi ser oss själva.
    Jag gillar ofta tjejer runt 180cm, slanka eller mer tränade.
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Skarpsinnad) skrev 2024-11-11 19:21:34 följande:
    Jag gillar ofta tjejer runt 180cm, slanka eller mer tränade.
    Jo ungefär så, men snarare 165 cm.
  • Anonym (Skarpsinnad)
    Anonym (Pfft) skrev 2024-11-11 19:33:25 följande:
    Jo ungefär så, men snarare 165 cm.
    aha ok..
    är bara så uttråkad ikväll av vintermörker ocha llting
Svar på tråden Kvinnor som ser igenom och skrattar, haha exempel?