• Anonym (Sunny)

Hitta tillbaka till känslor

Hej.

Är det någon som vill dela med sig  solskenshistorier om att hitta tillbaka till sin partner/romans/andra hälft.
    Kanske hur det gick till och vad som väckte känslorna igen, vare sig det var ett förhållande eller en romans.

Själv hade jag under flera månader en romans med den finaste kvinnan jag någonsin mött. Men helt plötsligt dog det från hennes sida, hon har många bekymmer i sitt liv, kanske därför, vad vet jag.

Sitter inte och hoppas men kanske kan glädjas åt någon annans historia i min bearbetningsperiod.

• Svar på tråden Hitta tillbaka till känslor
  • Anonym (Outl)

Har ingen  sån att dela med mig av,   men har ni någon kontakt idag? kanske kan läka sår hur ens kontakt är eller hur det avslutades 

• Anonym (Sunny)
    Anonym (Outl) skrev 2024-11-11 18:27:00 följande:

Har ingen  sån att dela med mig av,   men har ni någon kontakt idag? kanske kan läka sår hur ens kontakt är eller hur det avslutades 

Vi har naturlig kontakt ibland eftersom vi jobbar inom samma företag.
    Privat knappt någon kontakt. Direkt efter uppbrottet skickade hon ett par mess som var trevliga när jag inte hört av mig. Efter den tiden har jag skickat några och brukar få något artigt svar tillbaka som är skrivet på sånt sätt att det är svårt att svara tillbaka på.

Hon har somsagt mycket bekymmer, stressad till hundra och har ingen ork.
    Drömmer om en lucka då jag kommer åt och pratar med henne som förr igen.
Svar på tråden Hitta tillbaka till känslor