• Anonym (Arvid)

Vad tror ni kommer hända

Arbetstränar tisdagar och torsdagar. I torsdags innan jag skulle dit så fick jag följande meddelande. 
    ?Hej Y,
    X är stängt idag på grund av en vattenläcka.
    Så du behöver vara hemma idag. 
    Du får gärna svara på detta sms så jag vet att du har fått det.?

Fick ingen mer information. Vet inte om jag kommer få mer Info på måndag.
    Tror ni att jag ska gå dit som vanligt på tisdag? Man behöver väl åtgärda vattenläcka och det tar väl mer än 2 arbetsdagar? 
    Det har inte varit vattenläcka ute på gatan för det har jag kollat upp, så måste vara i fastigheten. 
  • Svar på tråden Vad tror ni kommer hända
  • Spucks

Om det fortfarande inte ät åtgärdat på tisdag, kommer de säkert skriva dig. Så hör du ingenting, ska du gå dit. Men du kan ju alltid skriva till dem på måndag och fråga om allt är bra igen och om du kan komma som vanligt på tisdag.

• Anonym (Arvid)

Gick förbi lokalen idag på min promenad och de verkar vara igång igen.
    Är det inte lite konstigt att det ordnade sig så snabbt efter en vattenläcka som stängde ner verksamheten? Tror ni att det kommer börja renovera och grejer framöver pga detta? Är nojig över sådant. 

• Anonym (C)
    Anonym (Arvid) skrev 2024-11-18 11:16:02 följande:

Gick förbi lokalen idag på min promenad och de verkar vara igång igen.
    Är det inte lite konstigt att det ordnade sig så snabbt efter en vattenläcka som stängde ner verksamheten? Tror ni att det kommer börja renovera och grejer framöver pga detta? Är nojig över sådant. 

Det är ju omöjligt för oss att veta när vi inte vet vilken typ av skada det är. Du får försöka att hålla nojorna i schack, så gott det går, fram tills du kommer dit imorgon och kan fråga dem.

Det kan ju vara så att de behövde stänga av vattnet i flera timmar, för att kunna reparera det som var trasigt, och att det var på grund av vattenavstängningen som de inte kunde ha folk i lokalerna. Det blir ju problem om det inte finns dricksvatten i kranen och fungerande toaletter. 
  • Anonym (Arvid)
    Anonym (C) skrev 2024-11-18 11:26:58 följande:
    Det är ju omöjligt för oss att veta när vi inte vet vilken typ av skada det är. Du får försöka att hålla nojorna i schack, så gott det går, fram tills du kommer dit imorgon och kan fråga dem.

Det kan ju vara så att de behövde stänga av vattnet i flera timmar, för att kunna reparera det som var trasigt, och att det var på grund av vattenavstängningen som de inte kunde ha folk i lokalerna. Det blir ju problem om det inte finns dricksvatten i kranen och fungerande toaletter. 
    Jo jag tänkte på det också att det kan ha med avstängt vatten att göra, hoppas på det 
Svar på tråden Vad tror ni kommer hända