Klagar på att jag aldrig är kåt
Jag är aldrig kåt, ok! Och har nu också fått höra det av min man. Jag vet inte varför jag aldrig är kåt! Hur fan vet man det?! orkar inte att han klagar, gör ju inte att jag blir mer kåt direkt
Jag är aldrig kåt, ok! Och har nu också fått höra det av min man. Jag vet inte varför jag aldrig är kåt! Hur fan vet man det?! orkar inte att han klagar, gör ju inte att jag blir mer kåt direkt
Jag lämnar denna tråd. Har blivit missförstådd vid de flesta inlägg.
Skicka din man till Denmark så han kommer tillbaka lugnare, då kommer han inte störa dig på ett tag.
Skicka din man till Denmark så han kommer tillbaka lugnare, då kommer han inte störa dig på ett tag.
Du kanske bara behöver lite spänning eller känna dig åtrådd och så. Hur gör du när du är på egen hand?
Jag förstår att du inte är kåt, med en sån kass älskare.
Denna diskussion speglar på ett bra sätt hur liten insikt många har i ämnet sex och samlevnad.
Ett fungerande sexliv kräver att båda parter känner lust till varandra. Gör man inte detta kanske man ska nöja sig med att bara leva tillsammans eller gå skilda vägar.
För att behålla lusten till varandra krävs både tillit och öppenhet från båda parter. Det krävs kärlek i relationen helt enkelt. De som tror att man kan särskilja kärlek och sex blir nog besvikna.
Den romantiska kärleken och den erotiska kärleken är nära förknippade med varandra och när den ena av dem minskar eller saknas så gör man nog bäst i att fundera på om man kan reparera detta eller avsluta relationen. Det är når någon av parterna börjar känna sig fångad i relationen som den nedåtgående spiralen börjar.
Börja om från början.
Förklara för din man att du inte är kåt och varför du inte är kåt. Fundera över och förklara vad som gör dig kåt. Då har han en möjlighet att vara en del av lösningen.
Lycka till!