Anonym (Adriana) skrev 2024-11-22 11:45:53 följande:
11 år är ju ingenting. Ni har ju fortfarande väldigt många gemensamma referenspunkter i livet . Och ju äldre ni blir desto mindre kommer skillnaden märkas då ni istället refererar till ett gemensamt liv och utgår från samma liv och är med på livshändelser tillsammans.
Och vad gäller åldrande... vem säger att han får gråa här alls? Kanske är det du som får grått hår istället? Och varför skulle inte gråa hår vara sexigt? Tänk på alla skådisar och artister som anses hunkar och har både grått hår och grått skägg som till och med tonåringar finner sexiga.
Och har ni varit gifta i 20 år är det väl DET som räknas som viktigt istället för håret?
Jo jag köper det. Har nog aldrig sett grått hår som något attraktivt inte just nu iallafall men det kanske kommer med åldern. Vi får se hur det går helt enkelt.
Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-22 11:31:58 följande:
Hur gamla är ni?
Jag är i tidig 20 års ålder han närmre till 40.
Anonym (M) skrev 2024-11-22 11:43:31 följande:
Vad är problemet? Tror du att du inte kommer att vara attraherad av honom längre, eller är det omgivningens tankar? Skit i vad andra tycker. Om du inte älskar honom längre fram, oavsett orsak, så kan man faktiskt göra slut.
Var tacksam om du har hittat en bra man! De växer inte på träd.
Nej folk i min omgivning har inte med saken att göra. Jag kommer bara på mig att tänka mycket på åldersskillnaden. Jag vet inte om han är en bra man ännu det har bara gått någon månad. Men han festar mycket och är närmre 40 år, jag ser mig själv på en helt annan plats när jag är i hans ålder. Sedan umgås han med mycket yngre kompisar. Samtidigt som jag är attraherad till honom och klickar med honom kan jag inte stoppa dom tankarna. Men du har rätt jag får kanske se hur det går lite.