• Anonym (W)

Varför är så många 30+ kvinnor fula?

Det här är en seriös tråd och inte något som jag kopierat från de andra två trådarna. Jag har tänkt länge på att många 30+ kvinnor är fula och feta och vissa ser gamla ut redan i den här åldern. Hur kommer det sig? De som anstränger sig för att se yngre ut med skönhetsingrepp som botox och fillers ser snarare ännu äldre ut så det ger motsatt effekt.

Jag som 34-årig man vill ha en vacker kvinna i min ålder att skaffa barn med men det finns ingen och yngre kvinnor är inte lika mogna.
    Hur ska jag lyckas hitta en kvinna bland alla fula 30+ kvinnor?

• Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?
  • Anonym (Lovisa)

Och varför lägger alfahannen/halvsvensk detta bland relationsproblem? Det säger allt. 

• Anonym (28)
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 19:30:27 följande:
    Kvinnor verkar tro att vi män gillar sådana kvinnor och finns säkert de som gör men jag vill ha en klassisk skönhet 
    Ja usch för fillers! Fy tusan vad fula många kvinnor gör sig. 

Fast hur många knarkar fillers och har hemska ankläppar? Inte många i procent. Du får leta på bättre ställen, om du bara träffar på bimbos så umgås du I fel kretsar eller söker upp fel miljöer.
  • Anonym (U)

Du får väl ta en 40+ eller
    50+ då? Förstår ej problemet? 

Eller är problemet att det i själva verket är du som är ful? För det skulle förklara en hel del.

• Moderator
    Tråden flyttad till Sandlådan 
  • Anonym (28)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-11-25 06:30:59 följande:

Jag är 34 år och ser ut att vara max 25 år och jag har inte gjort några skönhets ingrepp 

Vad bra! Skriv till ts dåFlört
  • Mia448
    Moderator skrev 2024-11-25 11:20:04 följande:
    Tråden flyttad till Sandlådan 
    Ta bort den helt istället 
  • Anonym (28)
    Anonym (Lovisa) skrev 2024-11-25 09:59:50 följande:

Och varför lägger alfahannen/halvsvensk detta bland relationsproblem? Det säger allt. 

Det är kanske ett "single way"-relationsproblem?
    Eller så tror han att icke-relationer, singelskap, räknas som relationsproblem om det är ofrivilligtSkrattande
  • Anonym (Q)

Varför är du så barnslig?  34 år och väljer ord som en 14 åring.

• Anonym (Man)
    Anonym (S) skrev 2024-11-25 04:57:41 följande:

Ni ser ju inte oss naturligt vackra på grund av att ni springer efter vissa plastic då ni kanske får sex direkt.
    Jag är 32 men ser ut att vara 22-25 och har inte gjort något, inte ens botox eller fillers (har väldigt bra gener) MEN jag vägrar ha sex med en man jag inte älskar och ser framtid med så männen i detta land tröttnar fort för de kan inte tänka med hjärnan.

Finns inget värre än kvinnor som är uppblåsta med botox eller annat skit. Det ska vara naturliga former. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-26 19:02:36 följande:
    Finns inget värre än kvinnor som är uppblåsta med botox eller annat skit. Det ska vara naturliga former. 
    Här är en kvinna som är helt naturlig med lite hängiga bröst 
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-24 14:53:44 följande:

Smaken är som baken delad. Dom är fula i dina ögon. I någon annans ögon är dom vackra. Precis som att vissa tjejer kanske inte gillar ditt utseende men andra tycker du ser bra ut. Fattar allvarligt inte vad du vill få ut av tråden? Alla tycker vi olika och det är väl en jävla tur det.

Nej, smaken är inte som baken
    Är man snygg så är man
    Sedan kan vissa stå ut med någon är  mindre attraktiv om de tycker att de är bra personer 
    eller om de inte kan få någon annan 
Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?