• Anonym (Undra)

Vill inte dofta nära på mitt kön?

Frågar ofta min sambo om han kan lukta på mitt kön, tycker själv det luktar syrligt och gott men han vägrar. Han kan lukta en bit ifrån ifall jag nyduschad men aldrig nära. Han vägrar alltså komma nära mitt kön med ansiktet. Är det vanligt?

• Svar på tråden Vill inte dofta nära på mitt kön?
  • Kille1985

Älskar och va nära min sambos kön och slicka henne fast hon inte duschat på några dag om man älskar nån så är inget äckligt,,,så jag tycker iallafall 😍🥰

• Anonym (J)
    Kille1985 skrev 2024-11-29 21:28:29 följande:

Älskar och va nära min sambos kön och slicka henne fast hon inte duschat på några dag om man älskar nån så är inget äckligt,,,så jag tycker iallafall 😍🥰

Ja men nu var det att ts ville att mannen bara skulle lukta verkar det som 
  • Anonym (J)
    Anonym (Kinkexperten) skrev 2024-11-29 21:21:17 följande:
    Nej, inte alls samma faktiskt.

Det finns många olika djur i vår herres hage.
    Nej jag sa inte att det var samma. Med samma menade jag att man inte borde få ut så mkt av det
  • Svensson5
    Anonym (J) skrev 2024-11-29 07:06:05 följande:

Märkligt att inga snubbar har svarat i denna tråden? Gärna de som sitter och äcklar sig om att lukta i trosor osv 

Jag kan svara!
    Det är verkligen en konstig fråga.
    Men det är ännu konstigare att han aldrig har slickat henne 
  • felicityporter
    Svensson5 skrev 2024-11-29 21:53:05 följande:
    Jag kan svara!
    Det är verkligen en konstig fråga.
    Men det är ännu konstigare att han aldrig har slickat henne 
    Om någon flertalet gånger frågar om han inte vill lukta på hennes kön är det väl ändå inte så konstigt att han inte slickat henne? Tänk om en kille sagt: ?Lukta på mitt kön!? till mig, inte fasen hade jag blivit särskilt lockad att suga av honom då. Det låter ju som om något är fel där nere, jag blir instinktivt rädd. 😱 
  • Anonym (Har testat...och det funkar)

Jag hade en teori om att min man blir tänd av precis allt jag gör och att han är översexuell, så givetvis har jag provat detta och frågat honom om han kan lukta och om det luktar skumt. Har även testat att han skall titta efter hemorojder... och allt verkar funka. Han är helt sexfixerad.

• Svensson5
    felicityporter skrev 2024-11-29 22:44:42 följande:
    Om någon flertalet gånger frågar om han inte vill lukta på hennes kön är det väl ändå inte så konstigt att han inte slickat henne? Tänk om en kille sagt: ?Lukta på mitt kön!? till mig, inte fasen hade jag blivit särskilt lockad att suga av honom då. Det låter ju som om något är fel där nere, jag blir instinktivt rädd. 😱 
    Ja jag skrev att det va en konstig fråga, det står bara att hon har frågat om han vill lukta.
    jag tycker att det är konstig om man 2024 inte har haft oralsex i sin relation 
    om nu inte någon från början har uttalat att de absolut inte gillar det.

Haha jag menade ju att det blir konstigt på så sätt som du beskriver det 
    Mer naturligt att visa det eller att fråga rakt ut 
  • Anonym (Olika)

Mitt ex doftade och smakade helt underbart, frisk västkust ... i brist på bättre förklaring. Blev dessutom dyblöt.
    Min nuvarande när vi träffades måste ha haft någon sorts infektion. Jag älskar att få slicka men . hade behövt näsklämma snorkel och cyklop.
    Dock övergående och idag funkar det bra men smakar inte riktig fitta ändå.

• Anonym (Jag)
    Kille1985 skrev 2024-11-29 21:28:29 följande:

Jag älskar min sambo men jag suger inte gärna av honom om han inte har duschat eller tvättat sig på flera dagar. Någon gång när jag har tänkt göra det har han sagt till att han inte har duschat på ett tag.  Såklart det kan vara äckligt även om man älskar någon. Nu gillar jag inte att bli slickad alls men om jag hade gjort det hade jag inte velat ha nån där nere om jag inte har tvättat mig på länge. 
  • Anonym (Luktargärna)
    Anonym (Undra) skrev 2024-11-27 20:28:42 följande:
    Vill inte dofta nära på mitt kön?

Frågar ofta min sambo om han kan lukta på mitt kön, tycker själv det luktar syrligt och gott men han vägrar. Han kan lukta en bit ifrån ifall jag nyduschad men aldrig nära. Han vägrar alltså komma nära mitt kön med ansiktet. Är det vanligt?

Jag hade gärna luktat på ditt kön och kanske får smaka. Flört
  • Anonym (Gööööösen)

Luktar det mycket fisk?

• Tukt
    Anonym (Luktargärna) skrev 2024-11-30 10:01:28 följande:
    Jag hade gärna luktat på ditt kön och kanske får smaka. Flört
    Vad tänker du TS ska göra med den informationen?
  • Anonym (Sniff)
    Anonym (Jag) skrev 2024-11-30 00:26:20 följande:
    Jag älskar min sambo men jag suger inte gärna av honom om han inte har duschat eller tvättat sig på flera dagar. Någon gång när jag har tänkt göra det har han sagt till att han inte har duschat på ett tag.  Såklart det kan vara äckligt även om man älskar någon. Nu gillar jag inte att bli slickad alls men om jag hade gjort det hade jag inte velat ha nån där nere om jag inte har tvättat mig på länge. 
    Män är äckliga! 
Svar på tråden Vill inte dofta nära på mitt kön?