• Anonym (David)

Tjejer som tränar på gym

Varför har ni tjejer som tränar på gym ett behov att puta med rumpan framför en hela tiden? Är det för uppmärksamhet eller vad? Och ni som klagar på oss män att vi glor men sluta visa upp er då. Klart som fan att vi glor om ni flashar up0 röven i fejset på en.

• Svar på tråden Tjejer som tränar på gym
  • Svensson5
    Anonym (Rob) skrev 2024-11-29 15:21:25 följande:
    Och du tror att de gör det för att visa upp sin rumpa för dig ?    Du har inte lite för höga tankar om dig då?
    Kan ju råka vara så att den maskinen var ledig och hon kände för att träna just den övningen. Just då ?

Och du tror att de gör det för att visa upp sin rumpa för dig ?    Du har inte lite för höga tankar om dig då?
    Kan ju råka vara så att den maskinen var ledig och hon kände för att träna just den övningen. Just då ?

Nu skrev jag att jag INTE tror att alla vill ligga, utan att de bara vill visa upp sig lite 
    jag skrev även att de kommer och ställer sig bredvid ( fast att det finns bättre och naturligare ytor att vara på) Dvs de kör inga maskiner utan de kan bära med sig en hantel 10 meter bort från där man i vanliga fall använder hantlarna.

jag skrev även att de är få och att jag inte tror att alla som har tights vill visa upp sig, förstår du nu vad jag skriver?

Men det där är något som medelmåttiga män aldrig kommer att förstå 

• Svensson5
    Anonym (big booty judy) skrev 2024-11-29 16:11:32 följande:
    Tjocka tjejer går säkra?

Okej! Så är det förmodligen om jag förstod dig rätt.

Det bästa är att man går helt säker oavsett kroppsstorlek i tjejavdelningen. Sedan tar man på sig kappan och går. 

Det roliga är när man ser hur någon man försöker stirra in i tjejavdelningen när dörren öppnas och sedan slår dörren igen framför näsan på dem. 

Det roliga är att det nästan bara är tjocka kvinnor och medelmåttiga  män som tror att alla tittar och att allt är sexuellt 

vi som är normala i skallen och som gillar att träna.
    Ser det vi ser sedan så funderar vi inte så mycket mer på det och tränar vidare 

• Anonym (Man5)
    Svensson5 skrev 2024-11-29 16:48:36 följande:

Nu skrev jag att jag INTE tror att alla vill ligga, utan att de bara vill visa upp sig lite 
    jag skrev även att de kommer och ställer sig bredvid ( fast att det finns bättre och naturligare ytor att vara på) Dvs de kör inga maskiner utan de kan bära med sig en hantel 10 meter bort från där man i vanliga fall använder hantlarna.

jag skrev även att de är få och att jag inte tror att alla som har tights vill visa upp sig, förstår du nu vad jag skriver?

Men det där är något som medelmåttiga män aldrig kommer att förstå 

Sista meningen är så onödig. Den säger troligen mer om dig än om någon annan.
  • Svensson5
    Anonym (Man5) skrev 2024-11-29 17:20:19 följande:
    Sista meningen är så onödig. Den säger troligen mer om dig än om någon annan.

Vad va det för fel med det svaret.?
    Alla har det inte lika lätt även om det gör dig ledsen.
    Det är bara så det är.

• Anonym (Gymtjej)
    Anonym (David) skrev 2024-11-29 14:46:49 följande:
    Jag VET att killar visar upp sig för tjejer på gymet!! Jag inte vara tror jag VET! Det finns en anledning varför vi män tar bola och vill se muskulösa ut och det är för att få tjejer. Och samma med tjejer. Varför går ni annars runt i en sport behå och korta hotpants om ni inte vill visa upp er??
    Det finns säkert dom killar som har det syftet, och dom som inte har det. En stor majoritet tränar också för att må bra, fysiskt och mentalt och gör tärningen till en livsstil. Idag ser modet ut så inom träningsvärlden. Det är en trend och har nog inte så mycket att göra med dina misstankar om att man vill gå runt och visa upp sig. Precis som att folk går omkring i jeans och Hoodie, eller kavaj till vardags. Man ska träna i det man själv känner sig mest bekväm i. Det finns inga regler eller moraliska pekpinnar på gymmen.
    Tycker du det känns jobbigt att vara bland tjejer som gymmar, så kanske det är bra om du hittar en annan sport eller tränar hemma. Tyvärr finns det ju inga gym med mansavdelningar ännu. Men det kanske är något som du och andra som känner likadant skulle kunna starta tillsammans? 
  • Anonym (Skydda ryggen.)

Det är också trevligt att bli bedömd mer efter hur kroppen ser ut än ansiktet. Som på en badstrand. Överallt annars är det ansiktet som är i fokus, ansiktet som avgör om någon är ful eller ej. 

Är mest gymmet och badstrand jag känner mig attraktiv och sedd.

• Anonym (Så less)

Alltså all prat om tjockisar, snälla. Folk är ju där för att komma i form. Vad är gymmet till för? För alla redan vältränade eller? Du kan vara tjock och vältränad. Mycket handlar om kroppstyp, genetik, näring osv.

Sjukaste jag läst. Ni som skriver tjockisar är inte riktigt gymfolk som förstår vad gymmet är till för och att alla får vara där utan dömas. Ni borde bli utsparkade från gym. Usch. 

och ja, innan någon kommenterar. Har gymmat i 20 år och inte fan går jag på folks utseende och det gör inte riktigt gymfolk heller. Alla ?spegelspanare och flexare?  och utseendefixerade och dömande människor borde ha ett eget gym så slipper normalt funtade och väluppfostrade gymma med er.

Låt folk träna ifred. Sluta glo på tjejer och tjata om deras kläder och kroppar. Om du inte kan hålla fokus på din träning ligger problemet hos dig än de du stirrar på. Det här säger mer om dig som person och det är inte positivt. Tjejer ska INTE ta hänsyn till dina tankar som du inte kan kontrollera. Mental träning passar nog dig bättre och att träna hemma. Finns hemmagym och speglar att köpa.

• jeolpeol
    Anonym (Så less) skrev 2024-11-30 13:20:46 följande:

Alltså all prat om tjockisar, snälla. Folk är ju där för att komma i form. Vad är gymmet till för? För alla redan vältränade eller? Du kan vara tjock och vältränad. Mycket handlar om kroppstyp, genetik, näring osv.

Sjukaste jag läst. Ni som skriver tjockisar är inte riktigt gymfolk som förstår vad gymmet är till för och att alla får vara där utan dömas. Ni borde bli utsparkade från gym. Usch. 

och ja, innan någon kommenterar. Har gymmat i 20 år och inte fan går jag på folks utseende och det gör inte riktigt gymfolk heller. Alla ?spegelspanare och flexare?  och utseendefixerade och dömande människor borde ha ett eget gym så slipper normalt funtade och väluppfostrade gymma med er.

Låt folk träna ifred. Sluta glo på tjejer och tjata om deras kläder och kroppar. Om du inte kan hålla fokus på din träning ligger problemet hos dig än de du stirrar på. Det här säger mer om dig som person och det är inte positivt. Tjejer ska INTE ta hänsyn till dina tankar som du inte kan kontrollera. Mental träning passar nog dig bättre och att träna hemma. Finns hemmagym och speglar att köpa.

Du har så rätt. Det är inte konstigt att det är så många människor som slutar gymma eller aldrig kommer igång med träningen med tanke på vilka otrevliga människor det finns på så många gym. Gymmet borde vara en plats där alla känner sig välkomna och kan jobba för att må bättre och bli friskare, tyvärr förstör alla dessa svin som hånar andra och inte kan lämna tjejer ifred, och som dessutom skyller på att tjejerna "ber om det".

Jag har själv varit elitidrottare och gymmat sedan tidiga tonåren. Jag har långt mycket större respekt för överviktiga/otränade nybörjare som går på gymmet än vad jag har för överspända töntar som hånar överviktiga/nybörjare på gymmet, eller slemproppar som glor ögonen ur sig bara för att en tjej har tighta kläder.
  • Svensson5
    jeolpeol skrev 2024-11-30 15:28:32 följande:
    Du har så rätt. Det är inte konstigt att det är så många människor som slutar gymma eller aldrig kommer igång med träningen med tanke på vilka otrevliga människor det finns på så många gym. Gymmet borde vara en plats där alla känner sig välkomna och kan jobba för att må bättre och bli friskare, tyvärr förstör alla dessa svin som hånar andra och inte kan lämna tjejer ifred, och som dessutom skyller på att tjejerna "ber om det".

Jag har själv varit elitidrottare och gymmat sedan tidiga tonåren. Jag har långt mycket större respekt för överviktiga/otränade nybörjare som går på gymmet än vad jag har för överspända töntar som hånar överviktiga/nybörjare på gymmet, eller slemproppar som glor ögonen ur sig bara för att en tjej har tighta kläder.

Om du hade gymmat i verkligheten så hade du vetat om att det är ovanligt att folk bryr sig om hur andra ser ut och stirrar.

Det där är bara en fördom som de som aldrig har tränat har 

• jeolpeol
    Svensson5 skrev 2024-11-30 15:57:45 följande:

Om du hade gymmat i verkligheten så hade du vetat om att det är ovanligt att folk bryr sig om hur andra ser ut och stirrar.

Det där är bara en fördom som de som aldrig har tränat har 

Goddag yxskaft? Jag har varit gyminstruktör och jag har själv gymmat sedan högstadiet. Jag har tränat på elitnivå. Jag har personligen fått ta samtal med killar som ofredat tjejer på gymmet, i vissa fall har mitt gym fått stänga av de som betett sig illa. De flesta medlemmar på "mitt" gym har varit jättetrevliga, men du kan inte påstå att sexuella trakasserier eller mobbning inte förekommer inom gym och idrott för då lever du under en sten.

Trevligt för dig att du aldrig upplevt det, men att påstå att jag aldrig gymmat är fullständigt bisarrt.
  • Svensson5
    jeolpeol skrev 2024-11-30 16:07:30 följande:
    Goddag yxskaft? Jag har varit gyminstruktör och jag har själv gymmat sedan högstadiet. Jag har tränat på elitnivå. Jag har personligen fått ta samtal med killar som ofredat tjejer på gymmet, i vissa fall har mitt gym fått stänga av de som betett sig illa. De flesta medlemmar på "mitt" gym har varit jättetrevliga, men du kan inte påstå att sexuella trakasserier eller mobbning inte förekommer inom gym och idrott för då lever du under en sten.

Trevligt för dig att du aldrig upplevt det, men att påstå att jag aldrig gymmat är fullständigt bisarrt.

Jag betvivlar det då alla män och kvinnor som man har uppmuntrat att börja på gym har de fördomarna 

Gyminstruktör?

Låter som en påhittat titel för någon som jobbade på simhallen på 90talet.
    Och har du haft det jobbet på 90talet så kanske det fanns några störiga ungdomar 
    Det är heller aldrig något problem att få några tips från vältränade 

Det är även ytterst få som glor och som likt ts tror att kvinnor klär sig i tights bara för att visa upp sig.

• jeolpeol
    Svensson5 skrev 2024-11-30 16:25:55 följande:

Jag betvivlar det då alla män och kvinnor som man har uppmuntrat att börja på gym har de fördomarna 

Gyminstruktör?

Låter som en påhittat titel för någon som jobbade på simhallen på 90talet.
    Och har du haft det jobbet på 90talet så kanske det fanns några störiga ungdomar 
    Det är heller aldrig något problem att få några tips från vältränade 

Det är även ytterst få som glor och som likt ts tror att kvinnor klär sig i tights bara för att visa upp sig.

Du får tro vad du vill om mig, jag sover gott om nätterna oavsett. Ja "instruktör" är ordet vi använder där jag bor. Det är kanske dialektalt, vad vet jag.

På nittiotalet var jag barn så nej du 😁 men störiga ungdomar finns än idag, tro mig. Och det är inte bara ungdomar som blivit avstängda. 

Och jag har aldrig påstått att gym är fulla med personer som glor eller att vältränade inte vill ge tips, jag vet inte varför du drar upp det. Men faktum kvarstår att det finns många personer, ofta kvinnor, som slutar gymma pga obehagliga män på gymmet. Att det finns så många som är rädda för att börja gymma för att de hört av andra som blivit hånade eller trakasserade, tror du att de bara hittar på, eller att det är en myt?

När jag jobbade på gym gjorde vi vårt bästa för att hålla gymmet tryggt för alla och uppmuntra nybörjare att stanna kvar. Om du nu inte vill tro på att jag har gymmat så finns det väl inte mycket jag kan göra åt det ¯?\?_?(?ツ?)?_?/?¯

Men nu ska jag gå till gymmet och sen ska jag ha en trevlig lördagskväll med vännerna. Ha det gott 😁
  • Anonym (RumpMannen)

Sen har vi ju alla tjejer som tydligen måste ha kameltå när de tränar. Så störande.

Svar på tråden Tjejer som tränar på gym