Svensson5 skrev 2024-11-30 16:25:55 följande:
Jag betvivlar det då alla män och kvinnor som man har uppmuntrat att börja på gym har de fördomarna
Gyminstruktör?
Låter som en påhittat titel för någon som jobbade på simhallen på 90talet.
Och har du haft det jobbet på 90talet så kanske det fanns några störiga ungdomar
Det är heller aldrig något problem att få några tips från vältränade
Det är även ytterst få som glor och som likt ts tror att kvinnor klär sig i tights bara för att visa upp sig.
Du får tro vad du vill om mig, jag sover gott om nätterna oavsett. Ja "instruktör" är ordet vi använder där jag bor. Det är kanske dialektalt, vad vet jag.
På nittiotalet var jag barn så nej du 😁 men störiga ungdomar finns än idag, tro mig. Och det är inte bara ungdomar som blivit avstängda.
Och jag har aldrig påstått att gym är fulla med personer som glor eller att vältränade inte vill ge tips, jag vet inte varför du drar upp det. Men faktum kvarstår att det finns många personer, ofta kvinnor, som slutar gymma pga obehagliga män på gymmet. Att det finns så många som är rädda för att börja gymma för att de hört av andra som blivit hånade eller trakasserade, tror du att de bara hittar på, eller att det är en myt?
När jag jobbade på gym gjorde vi vårt bästa för att hålla gymmet tryggt för alla och uppmuntra nybörjare att stanna kvar. Om du nu inte vill tro på att jag har gymmat så finns det väl inte mycket jag kan göra åt det ¯?\?_?(?ツ?)?_?/?¯
Men nu ska jag gå till gymmet och sen ska jag ha en trevlig lördagskväll med vännerna. Ha det gott 😁