Trött på det
Min pojkvän skapar drama med flit och jag börjar bli trött på det... han säger att han gillar att göra mig arg. Nu svarar han mig inte heller... varför gör han så. Jag blir ju ledsen...
Min pojkvän skapar drama med flit och jag börjar bli trött på det... han säger att han gillar att göra mig arg. Nu svarar han mig inte heller... varför gör han så. Jag blir ju ledsen...
Du väljer ju själv om du vill vara med honom.
Du väljer ju själv om du vill vara med honom.
Har han dåligt självförtroende? Tänker om du blir arg och sedan kanske säger förlåt så får han det där gullandet / bekräftelsen han är ute efter.
Det måste ju bottna i något. Ingen gillar väl att göra nån annan arg.
Säg till han på skarpen att ta itu med sina problem
Han låter väldigt omogen. Ta ett ordentligt snack med han och ställ ett ultimatum om att skärpa sig. Funkar det inte så är det tack och hej.
Han låter väldigt omogen. Ta ett ordentligt snack med han och ställ ett ultimatum om att skärpa sig. Funkar det inte så är det tack och hej.
Nu har natten kommit och inte hört något.
Låter som att han är osäker på dig och försöker därför dra fram reaktioner ur dig som ett sätt att få bekräftelse. Har ni bra kommunikation och bekräftar du honom som partner?
Eller så är han ett omoget as bara.
Hörde av mig till honom och fick svaret att han väntar. Väntar på vad
Om han tycker om att provocera dig och göra dig arg, ledsen och i känslomässig obalans och få dig att må dåligt, så är det en form av psykisk misshandel.
Hörde av mig till honom och fick svaret att han väntar. Väntar på vad