• Anonym (Trött)

Trött på det

Min pojkvän skapar drama med flit och jag börjar bli trött på det... han säger att han gillar att göra mig arg. Nu svarar han mig inte heller... varför gör han så. Jag blir ju ledsen...

• Svar på tråden Trött på det
  • Anonym (Maria)

Du väljer ju själv om du vill vara med honom. 

• Anonym (Trött)
    Anonym (Maria) skrev 2024-11-29 17:20:21 följande:

Du väljer ju själv om du vill vara med honom. 

Men jag vill veta varför han gör så
  • Virriga Vera
    Anonym (Trött) skrev 2024-11-29 17:23:52 följande:
    För att han är dum i huvudet!!
  • Anonym (J)

Har han dåligt självförtroende? Tänker om du blir arg och sedan kanske säger förlåt så får han det där gullandet / bekräftelsen han är ute efter. 

• Anonym (J)

Det måste ju bottna i något. Ingen gillar väl att göra nån annan arg. 

• Anonym (J)

Säg till han på skarpen att ta itu med sina problem

• Anonym (Drake)
    Anonym (Trött) skrev 2024-11-29 17:16:10 följande:
    Trött på det

Min pojkvän skapar drama med flit och jag börjar bli trött på det... han säger att han gillar att göra mig arg. Nu svarar han mig inte heller... varför gör han så. Jag blir ju ledsen...

Låter som en genomsnittlig kvinna.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Trött) skrev 20e24-11-29 17:23:52 följande:
    Kanske har tröttnat och tappat intresset?
  • Tukt

Han låter väldigt omogen. Ta ett ordentligt snack med han och ställ ett ultimatum om att skärpa sig. Funkar det inte så är det tack och hej.

• Anonym (Trött)
    Tukt skrev 2024-11-29 18:52:02 följande:

Han låter väldigt omogen. Ta ett ordentligt snack med han och ställ ett ultimatum om att skärpa sig. Funkar det inte så är det tack och hej.

Han nämnde hur han gärna skulle komma och träffa mig om det inte vore så att han hade jobb..då frågade jag om han jobbar inatt. Han säger nej utan att han ska möta någon. Jag frågar om han e seriös han säger ja och jag säger om det är sant så är det slut. Sen säger han "vad då får jag inte träffa en vän". Skillnad på att säga träffa någon och en vän...
  • Tukt
    Anonym (Trött) skrev 2024-11-29 19:58:53 följande:
    Han nämnde hur han gärna skulle komma och träffa mig om det inte vore så att han hade jobb..då frågade jag om han jobbar inatt. Han säger nej utan att han ska möta någon. Jag frågar om han e seriös han säger ja och jag säger om det är sant så är det slut. Sen säger han "vad då får jag inte träffa en vän". Skillnad på att säga träffa någon och en vän...
    Antar att ni båda är rätt unga och då kan det bli lite tokigt. Men det där är inte okej. Massor varningsflaggor.
  • Anonym (J)
    Anonym (Trött) skrev 2024-11-29 19:58:53 följande:
    Fast någon måste inte innebära en tjej
  • Anonym (Trött)
    Anonym (J) skrev 2024-11-29 20:25:35 följande:
    Fast någon måste inte innebära en tjej
    Ja men hur ska jag veta det? När han tidigare sagt kusin, vän och nu säger han "någon". Vi skulle prata senare men ännu har han inte återkopplat. Jag blir ju ledsen.
  • Anonym (Trött)

Nu har natten kommit och inte hört något.

• Anonym (Omogen)

Låter som att han är osäker på dig och försöker därför dra fram reaktioner ur dig som ett sätt att få bekräftelse. Har ni bra kommunikation och bekräftar du honom som partner? 

Eller så är han ett omoget as bara.

• Anonym (Trött)

Hörde av mig till honom och fick svaret att han väntar. Väntar på vad

• Anonym (Inte bra)

Om han tycker om att provocera dig och göra dig arg, ledsen och i känslomässig obalans och få dig att må dåligt, så är det en form av psykisk misshandel.

• Anonym (J)
    Anonym (Trött) skrev 2024-11-29 23:15:27 följande:

Hörde av mig till honom och fick svaret att han väntar. Väntar på vad

Vad skrev du då ?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (J) skrev 2024-11-30 00:55:06 följande:
    Vad skrev du då ?
    Påminde han att vi skulle prata. Han säger hur min mening sårade honom och vill inte prata, men han ser inte hur han också sårade mig trots att jag förklarat.
Svar på tråden Trött på det