• Anonym (HJ)

Bi män

Hej på er,
    Har en liten fundering.
    jag är en man 50+ gift och ha barn, jag är bi men träffar inte män ofta väldigt sällan.
    jag är utlänning och har bott i Sverige antal år, i mitt hemland  90% av bi killar är aktiva då jag hade inga problem att träffa aktiva män, här i Sverige det är tvärtom, varje gång jag chatta med en bi eller homo då svarar att de är undergivna som jag.
    min fråga är varför är 90% av bi eller honom är passiva här i Sverige?

• Svar på tråden Bi män
  • Anonym (Bi kille)

Jag tycker det är ganska jämnt fördelat. Men kollar man på män med lite feminina drag så är dom högst troligt passiva. Du får ändra vad du tittar efter så lär det finnas mer aktiva

• Nicepart

Många passiv kommer till Sverige att leva frit 
    Det kan va en inledning
    Jag är aktiv bisex och önskar feminin på bio ibland, men svård att hitta sköna transor

• Anonym (HJ)
    Nicepart skrev 2024-12-05 17:35:07 följande:

Många passiv kommer till Sverige att leva frit 
    Det kan va en inledning
    Jag är aktiv bisex och önskar feminin på bio ibland, men svård att hitta sköna transor

jag pratar om Svenska män inte om utlänningar.
    nästan alla Sven män är passiva 
  • BlåFisk

Det här låter kanske konstigt, men det verkar vara fler passiva i huvudstaden än i resten av Sverige:/

• Tobben

Jag tror att det beror på att fler svenskar vågar testa att vara passiv. När man väl har testat förstår man att det är skönare.

• Perjonsson

Jag är fullt uppklädd transflicka och söker mysig man där jag kan bli behandlad som tjej.
    Upplever också att det är lite svårt hitta aktiv (top) man men samtidigt finns det så många ensamma sexlösa män. Ok den stora andel ensamma män är hetero men helt oförmögna träffa en kvinna. För mej blir det konstigt att dessa män inte överväger trans. Att i hemlighet träffa en transflicka som är klädd mer feminint o sensuellt än vanlig kvinna. Sitta o mysa i soffan o smeka kvinnliga kläder o nylonben som sen leder till skön sex så ofta det går.

• Anonym (HJ)
    Tobben skrev 2025-06-15 12:52:24 följande:

Jag tror att det beror på att fler svenskar vågar testa att vara passiv. När man väl har testat förstår man att det är skönare.

Varför testar de inte att vara topp istället?
  • Tobben
    Anonym (HJ) skrev 2025-08-03 18:18:49 följande:
    Varför testar de inte att vara topp istället?
    Jag tror det är vanligast att man börjar prova som top. Men sen när ma än vågat vara btm inser man att det är skönare.
  • Anonym (HJ)
    Tobben skrev 2025-08-03 19:37:45 följande:
    Jag tror det är vanligast att man börjar prova som top. Men sen när ma än vågat vara btm inser man att det är skönare.
    Varför Svenska män gillar inte att vara top men väljer att vara BTM?
    i mitt hemland typ 70% är Top men svårt att få de eftersom det är väldigt tabu.
    när jag kom till Sverige tänkte jag äntligen jag kan få Svenska män som är topp men tyvärr flesta är BTM.
    de Svenska män som är top är väldigt bra bättre än alla andra som jag har testat men tyvärr finns inte många.
  • Tobben
    Anonym (HJ) skrev 2025-08-03 20:01:31 följande:
    Varför Svenska män gillar inte att vara top men väljer att vara BTM?
    i mitt hemland typ 70% är Top men svårt att få de eftersom det är väldigt tabu.
    när jag kom till Sverige tänkte jag äntligen jag kan få Svenska män som är topp men tyvärr flesta är BTM.
    de Svenska män som är top är väldigt bra bättre än alla andra som jag har testat men tyvärr finns inte många.
    Förut var 70% top i Sverige också. Jag tror att det beror på att det var mindre tabu/gay att testa den sidan.
    Men i och med att Sverige blivit liberalare så har flera vågat testa att vara btm och därmed insett att det är skönare.
  • Anonym (HJ)
    Tobben skrev 2025-08-04 05:45:42 följande:
    Förut var 70% top i Sverige också. Jag tror att det beror på att det var mindre tabu/gay att testa den sidan.
    Men i och med att Sverige blivit liberalare så har flera vågat testa att vara btm och därmed insett att det är skönare.
    Varför tror du att Svenska män gillar att vara BTm iställe än Top?
  • Tobben
    Anonym (HJ) skrev 2025-08-04 19:40:59 följande:
    Varför tror du att Svenska män gillar att vara BTm iställe än Top?
    För att det är skönare.
  • Anonym (HJ)
    Tobben skrev 2025-08-04 20:34:12 följande:
    För att det är skönare.
    Är du också BTM  som jag därför du säger det är skönare
    Tungan ute Eller?
  • Tobben
    Anonym (HJ) skrev 2025-08-04 20:45:36 följande:
    Är du också BTM  som jag därför du säger det är skönare
    Tungan ute Eller?
    Jag började som top men nu föredrar jag att du vara btm. Men switchar lite beroende på vem jag träffar.
  • Anonym (surr)

Jag är bi men är mer av en verse, kanske mer av en Side. Är varken feminin eller undergiven så man skulle nog inte kunna gissa bara av att se på mig att jag gillade suga kuk.

Svar på tråden Bi män