• Anonym (Elin)

Finns det trogna män?

Finns det män som VILL och klarar av att vara trogna mot sin kvinna? (Snälla ge mig lite hopp)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns det trogna män?
  • Anonym (On point)

Det är nog lika mellan kvinnor och män men det verkar som om kvinnorna lyckas dölja det bättre.  Kvinnor gör det för att titta runt efter någonting bättre, medan männen tar chansen när de får dem.

• Spy

Jag är en man och jag och min sambo har varit tillsammans sen hon var 17 år och jag 22 år idag 17,5 år senare lika trogen idag som då

• Anonym (Yes)

Såklart det finns trogna män. Ts, vad har du råkat ut för? 
    Har du upplevt otrohet själv? 

• Brabättre
    Anonym (Fiskelyckan) skrev 2024-11-30 18:17:22 följande:
    Sen får man också ta hänsyn till om de har blivit ordentligt testade eller inte.
    Alla lär inte få den möjligheten, och kanske inte med någon som är tillräckligt intressant.

Jag har fiskat efter fyra upptagna män i mitt liv. Tre av dem gav sig för lusten inom en vecka och blev till längre relationer. Den fjärde våndades, sextade fram och tillbaka och hade bokat möte men ställde in kvällen innan, för han hade ett samvete. 

Så mitt facit säger att 100% av män vill ha sex med en attraktiv kvinna som erbjuds medan de är upptagna, men 25% klarar att hejda sig. Samtliga dessa män är en bra bit över medelbegåvade, följer regler i övrigt och har ett utvecklat konsekvenstänk.

Hur statistiken ser ut bland de som är mer impulsstyrda kan man fundera över. 
    Attraktiva kvinnor skriver inte på FL att de är attraktiva på en fredagskväll. Ta hand om katterna❤️ 
  • Anonym (Fiskelyckan)
    Brabättre skrev 2024-12-01 09:07:58 följande:
    Attraktiva kvinnor skriver inte på FL att de är attraktiva på en fredagskväll. Ta hand om katterna❤️ 
    Även män kan bli sjuka och då har kvinnan tråkigt.

Ta hand om svansen. Hjärta
  • Anonym (Glad)

Ja men på sista tiden börjar man undra om det är värt det 

• Anonym (Pyramiden)

Jag har trillat dit några ggr. Pga relationen jag är i. Min sambo vill inte ha sex längre. Men tillfället är också en bov i dramat. Jag hoppar inte i säng med första bästa, eller bara för att en person är super sexiga. Men jag är heller ingen munk. Så ibland torskar man dit. Det är inget jag egentligen vill eller är stolt över. Jag skulle som sagt helst älskat med min sambo, men hon är inte intresserad. 

• Anonym (David)

Klart det gör, jag är en av dem.

Jag tror verkligen inte att män skulle vara mer otrogna än kvinnor.

Jag har aldrig varit otrogen mot en flickvän, aldrig ens varit frestad även om jag väl kan ha fått en egoboost av uppmärksamheten. Lyckligt gift med min fru i 18 år nu och aldrig velat ha någon annan sedan det blev vi.

• Anonym (C)

Vad är det för fråga. Hur gammal är du ts? Nivån på det här forumet alltså..
    Men för att svara på din fråga: Ja, det finns män som är trogna.  

• Anonym (Lisa)

Självklart finns det trogna män.

• Anonym (Åke)

Har inte varit otrogen de senaste 50 åren.

Flirtar, onanerar, sexchattar, men aldrig fysiskt otrogen.

• Anonym (David)
    Anonym (Åke) skrev 2024-12-03 14:21:04 följande:

Har inte varit otrogen de senaste 50 åren.

Flirtar, onanerar, sexchattar, men aldrig fysiskt otrogen.

Du tror inte att din partner hade haft något emot att du sexchattar och flirtar med andra kvinnor?

Onani är självklart inte otrohet.
  • Anonym (Fiskelyckan)
    Anonym (David) skrev 2024-12-03 16:11:45 följande:
    Du tror inte att din partner hade haft något emot att du sexchattar och flirtar med andra kvinnor?

Jag tror att 50+ med att flirta menar mer återhållsamt skojande/komplimanger med glimten i ögat, inte att råstöta på någon som man kanske gör som 20+.

Utom på företagets julfest då, där kan det vara lite anything goes på vissa ställen.

Sexchattande hade absolut setts som otrohet av vissa men det är helt från person till person.
  • Anonym (Åke)
    Anonym (David) skrev 2024-12-03 16:11:45 följande:

Jag flirtar väldigt stillsamt, inte i syfte att komma innanför någons trosor.

Sexchatt - helt anonym - kanske hon skulle tycka var lite... snuskigt... men det man inte vet lider man inte av. Vi har den dealen - dont ask/dont tell
  • DessiDessan

Jag och pappan till mina barn höll oss trogna så länge vi levde ihop.
    Min styvfar är trogen min mor, så ja, visst finns det hopp!

Svar på tråden Finns det trogna män?