Finns det trogna män?
Finns det män som VILL och klarar av att vara trogna mot sin kvinna? (Snälla ge mig lite hopp)
Finns det män som VILL och klarar av att vara trogna mot sin kvinna? (Snälla ge mig lite hopp)
Det är nog lika mellan kvinnor och män men det verkar som om kvinnorna lyckas dölja det bättre. Kvinnor gör det för att titta runt efter någonting bättre, medan männen tar chansen när de får dem.
Jag är en man och jag och min sambo har varit tillsammans sen hon var 17 år och jag 22 år idag 17,5 år senare lika trogen idag som då
Såklart det finns trogna män. Ts, vad har du råkat ut för?
Har du upplevt otrohet själv?
Ja men på sista tiden börjar man undra om det är värt det
Jag har trillat dit några ggr. Pga relationen jag är i. Min sambo vill inte ha sex längre. Men tillfället är också en bov i dramat. Jag hoppar inte i säng med första bästa, eller bara för att en person är super sexiga. Men jag är heller ingen munk. Så ibland torskar man dit. Det är inget jag egentligen vill eller är stolt över. Jag skulle som sagt helst älskat med min sambo, men hon är inte intresserad.
Klart det gör, jag är en av dem.
Jag tror verkligen inte att män skulle vara mer otrogna än kvinnor.
Jag har aldrig varit otrogen mot en flickvän, aldrig ens varit frestad även om jag väl kan ha fått en egoboost av uppmärksamheten. Lyckligt gift med min fru i 18 år nu och aldrig velat ha någon annan sedan det blev vi.
Vad är det för fråga. Hur gammal är du ts? Nivån på det här forumet alltså..
Men för att svara på din fråga: Ja, det finns män som är trogna.
Självklart finns det trogna män.
Har inte varit otrogen de senaste 50 åren.
Flirtar, onanerar, sexchattar, men aldrig fysiskt otrogen.
Har inte varit otrogen de senaste 50 åren.
Flirtar, onanerar, sexchattar, men aldrig fysiskt otrogen.
Jag och pappan till mina barn höll oss trogna så länge vi levde ihop.
Min styvfar är trogen min mor, så ja, visst finns det hopp!