• Anonym (Mer sex)

Manifestera in mer sex?

Är det någon som är kunnig och vill förklara hur jag ska tänka om och agera för att attrahera in mer sex i mitt liv?
    vill bryta känslan av att jag har för lite sex, eftersom jag då attraherar in mer av just det (: 

• Svar på tråden Manifestera in mer sex?
  • Anonym (Volvo)

Vad krävs av dig rent konkret för att få mer sex? Du kan behöva prioritera mer sex och lägga om vissa vanor i ditt liv och ta mer initiativ till att hamna i lägen som kan ge mer sex.

Behöver du dejta mer? Eller har du redan en partner som då kan behöva följa med på tåget att prioritera sexet?  
    Gambla lite med förutsättningar.  Satsa för att vinna. 
  • Anonym (Spunk)

Är det manifestera du är ute efter så kan du väl visualisera själva mötet med någon och hur ni flörtar med varandra.

• Anonym (Frågor)

Är du singel eller i ett förhållande?

Är du man eller kvinna?

• Anonym (Mer sex)
    Anonym (Frågor) skrev 2024-12-04 13:42:33 följande:

Är du singel eller i ett förhållande?

Är du man eller kvinna?

jag är man och i förhållande. Vill självklart bara ha sex med min partner :) så attrahera in sex från annat håll är inte aktuellt. Men vill samtidigt öka min maskulina energi och kanske ?vibrera? mer på en sexig frekvens rent allmänt eller hur jag ska förklara haha 

• Anonym (Kille)

Lättast är väl o prata med din partner om detta. Fråga henne om hon har fantasier eller lustar hon vill uppleva. Eller vill vara med på dina fantasier

• Anonym (Mer sex)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-04 13:52:02 följande:

Lättast är väl o prata med din partner om detta. Fråga henne om hon har fantasier eller lustar hon vill uppleva. Eller vill vara med på dina fantasier

Jo vi har pratat mycket om det men känner att det gett motsatt effekt, så känner att det behövs en ny metod :)
  • Anonym (Frågor)
    Anonym (Mer sex) skrev 2024-12-04 13:47:56 följande:

jag är man och i förhållande. Vill självklart bara ha sex med min partner :) så attrahera in sex från annat håll är inte aktuellt. Men vill samtidigt öka min maskulina energi och kanske ?vibrera? mer på en sexig frekvens rent allmänt eller hur jag ska förklara haha 

Alright ... here we go!! Demon

Lyssna på erotiska böcker, jag föredrar ljudbok. Här kan du få bra idéer och bygga spänning hos dig själv.

Fantisera om din partner när du onanerar. Ta in din partner i din privata sfär, där finns ju inget privat eller hemligt. 

Fysisk träning och ta hand om ditt yttre. Bygg en kropp som du själv är nöjd med, det skapar självförtroende att vara nöjd med sitt eget utseende. 

Detsamma gäller din garderob, klä dig i kläder som ger dig ett bättre självförtroende. Klä dig ordentligt även i hemmet, inte alltid mysbrallor - det ska hon se som en bonus.

Följ olika konton på sociala medier. Jag har ett hemligt TikTok-konto där jag följer dominanter och bratty subs för inspiration. Frugan tycker om att bli dominerad men jag är ganska soft och behöver ordentlig inspiration. 

Bli en gentleman. Behandla din kvinna med maskulin energi så att hon kan bli bekväm i hennes feminina energi. Ta hand om henne, skäm bort henne.

Börja där och se vad som händer. Lycka till bro!
  • Anonym (Mer sex)
    Anonym (Frågor) skrev 2024-12-04 13:59:18 följande:
    Alright ... here we go!! Demon

Lyssna på erotiska böcker, jag föredrar ljudbok. Här kan du få bra idéer och bygga spänning hos dig själv.

Fantisera om din partner när du onanerar. Ta in din partner i din privata sfär, där finns ju inget privat eller hemligt. 

Fysisk träning och ta hand om ditt yttre. Bygg en kropp som du själv är nöjd med, det skapar självförtroende att vara nöjd med sitt eget utseende. 

Detsamma gäller din garderob, klä dig i kläder som ger dig ett bättre självförtroende. Klä dig ordentligt även i hemmet, inte alltid mysbrallor - det ska hon se som en bonus.

Följ olika konton på sociala medier. Jag har ett hemligt TikTok-konto där jag följer dominanter och bratty subs för inspiration. Frugan tycker om att bli dominerad men jag är ganska soft och behöver ordentlig inspiration. 

Bli en gentleman. Behandla din kvinna med maskulin energi så att hon kan bli bekväm i hennes feminina energi. Ta hand om henne, skäm bort henne.

Börja där och se vad som händer. Lycka till bro!
    Tack som fan!! Exakt den hjälpen jag behövde. Ska jobba hårt på detta :) 
Svar på tråden Manifestera in mer sex?