• Anonym (J)

Vad tycker ni om oss ordningsvakter?

Jobbar som ordningsvakt, vad är era åsikter om oss? Ver att många har en dålig uppfattning om oss och kallar oss för korkade och att vi inte klarade av att bli poliser så därför blev vi ordningsvakter. Är det den allmänna uppfattningen ?

• Svar på tråden Vad tycker ni om oss ordningsvakter?
  • Anonym (Befinn er gärna där ni behövs.)
    Anonym (12345) skrev 2024-12-06 12:51:02 följande:
    Vad var det du menade med att ordningsvakter borde bli strängare mot människor med problem då?

Du har inte varit ute mycket varken i nattlivet eller i en större stad om du aldrig sett oskyldiga misshandlas av vakter.
    Väktare runt Avenyn hade satt i system att misshandla oskyldiga nattklubbsbesökare och stjäla från dem under 00talet.

Och om du inte visste det så är A-lagare oftast harmlösa.
    Vad är det för skillnad för dig om ett gäng a-lagare sitter i en park och dricker jämfört med ett gäng studenter eller ett par som har picknick med vin? Alla dricker ju!
    Precis det jag sa. Dessa vakter borde vara överallt eftersom både knarkare och fyllon sprider ut sig lite här och var.

Jag behöver inte ha medverkat i nåt sunkigt nattliv för att förstå hur sunkiga fyllon och narkomaner agerar. Nej, a-lagare och narkomaner är inte harmlösa, de är äckliga, bråkiga och gapiga. De har inget i den civiliserade offentligheten att göra med sitt ofredande mot andra människor. 
  • Anonym (12345)

Senaste länken handlar om asen på Avenyn.
    Tror nog att även Ts tycker att det är hemska kriminella som gör att vaktbranschen får dåligt rykte.

• Anonym (Micke)

Jag blir glad om jag ser en ordningsvakt i kollektivtrafiken, på köpcentrum
    på krogen.  Oerhört viktigt att dom finns för vår trygghet.

• Anonym (12345)