• Anonym (Ledsen)

Råd och tips för utlösning!?

Min man Har inte kunnat få utlösning sen dag 1 vi träffades. vi har varit ihop nu i 4 år.  Vad ska man göra ? Finns det ens någon chans att att ens kommer ? Har ni råd eller tips vad jag som hans tjej kan göra eller någon råd och tips för honom ? 

Vill även tillägga att han har barn sen innan och funkat med andra innan mig. 

snälla hjälp, tar emot all råd och tips. 

• Svar på tråden Råd och tips för utlösning!?
  • Anonym (Fundersam)

Får han inte får någon utlösning när ni haft sex under hela 4år:en? 
    Kan han få utlösning när han onanerar själv? Eller om du runkar av honom? 
    Ålder på han/er? Måste veta lite mer info. 

• jontebula

Går han på mediciner ? Kanske borde gå till en läkare det låter inte normalt.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-12-05 16:16:15 följande:

Får han inte får någon utlösning när ni haft sex under hela 4år:en? 
    Kan han få utlösning när han onanerar själv? Eller om du runkar av honom? 
    Ålder på han/er? Måste veta lite mer info. 

Nej ingen utlösning under samlag. Men han får det när man onanerar själv. han är 34år. Även om jag runkar och suger av så tar det evigheter. De jag upptäckte är att jag kan hålla på hur länge som helst så hjälper det inte, förutom när han hjäper till så kom han.
  • Anonym (Ledsen)
    jontebula skrev 2024-12-05 16:38:41 följande:

Går han på mediciner ? Kanske borde gå till en läkare det låter inte normalt.

Inga mediciner full frisk. vi har varit till en läkare och han skicka remiss till kurator. 
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-05 19:13:39 följande:
    Nej ingen utlösning under samlag. Men han får det när man onanerar själv. han är 34år. Även om jag runkar och suger av så tar det evigheter. De jag upptäckte är att jag kan hålla på hur länge som helst så hjälper det inte, förutom när han hjäper till så kom han.
    Blir han inte attraherad av dig? 
    Kan han inte slappna av när han är med dig? 
    Helt otroligt att han inte kommer när du runkar eller suger av honom. Obestämd
    Och inte ens när ni har sex. 
  • Anonym (tyvärr)

Jag tippar på porrskadad där följdverkningen är svårigheter att komma bortom onani. Väldigt vanlig sexuell funktionsnedsättning hos män idag..

• Anonym (Utgår)

Ni utgår från att alla män kan komma och alltid kommer.

• Anonym (Jag)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-12-05 19:47:29 följande:
    Min sambo kan inte komma när jag runkar eller suger av honom och det är nog inte att jag är dålig haha för det har inte varit något problem med andra. När jag väntade vårt första barn hade jag lite komplikationer så att vi inte kunde ha vanligt sex på några månader och då försökte vi med annat men det var svårt , han tyckte bara det var frustrerande att inte kunna ha sex.

Han har däremot inga problem att komma av vanligt sex eller när han runkar själv. Det kan ju vara att man har svårt att slappna av eller inte känner sig bekväm. 
  • Anonym (l)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-12-05 19:47:29 följande:
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-12-06 12:47:20 följande:

TS????

Hjälp varför så trångsynt? och puttar tråden för det?
Svar på tråden Råd och tips för utlösning!?