• Anonym (Odlaren)

En man som har egna sexleksaker?

Det finns ju en uppsjö med sexleksaker som främst riktar sig till kvinnor. Och bra är väl det? Dock är utbudet till män rätt begränsat för att inte säga troftigt. Men det finns ändå lite grann. 

Den här frågan riktar sig enbart till kvinnorna här. 

Hur skulle du ställa dig till om din man (eller en man du träffar) har en egen sexleksak? Exempelvis en fleshlight, ett "runkägg" eller något annat liknande som skulle kunna motsvara kvinnors vibratorer, dildos, satisfyers osv. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En man som har egna sexleksaker?
  • Anonym (Sickan)

Hade inte velat vara med en sån man. Är inte själv intresserad av leksaker utan föredrar människor.

• Anonym (Df)

Inga problem med sexleksakerna som du räknar upp. Självklart ska båda få njuta.

En fullstor sexdocka är jag mindre positiv till.

• Anonym (Hjj)

Njaa so men känns det inte lite gay?

• Anonym (Lika för båda)

Jag har köpt leksak till en man, klart han ska kunna ha det om kvinnan har en dildo.

Svarade dock "neutral", för jag har ingen stark positiv åsikt om det heller.

Om någon, man eller kvinna, använder leksaker mycket men inte tänker på sin partners behov så är det inte bra, så klart.

• Pumpkin90

Självklart ska han få ha leksaker och onanera när han vill. Jag förstår inte varför han inte skulle få ha det! 

• Anonym (Onansson)

Min fru reagerade väldigt negativt när jag föreslog att jag skulle skaffa en masturbator. Hon tyckte det var äckligt. Själv använde hon en satisfyer.

Men efter en tid så kom hon till sans. Nu ligger vi bredvid varandra, smeker varandra och leker med våra leksaker. Allt som är skönt är tillåtet. Inget är omoraliskt. 

Tips till killar: Tenga Flip... mmm...

• Anonym (Kille)

Ne män ska vara deprimerade och enbart finnas till hands när kvinnan känner för det. Runka är olagligt. Speciellt om mannen i fråga njuter av att få prostatan masserad.. Då tar det hus i helvete.. 

• Anonym (Mysmajsan)
    Anonym (Kille) skrev 2025-04-30 16:20:39 följande:

Ne män ska vara deprimerade och enbart finnas till hands när kvinnan känner för det. Runka är olagligt. Speciellt om mannen i fråga njuter av att få prostatan masserad.. Då tar det hus i helvete.. 

Jaha? Det är inte så konstigt. Varför ska han runka om han har en kvinna? 

Ska en kvinna bara ligga och leka med dildos och inte bry sig om sex? 

Varför ska en kvinna ställa upp och massera hans prostata om hon inte vill. Eller tycker det är äckligt?

Svar på tråden En man som har egna sexleksaker?