Ju fulare jag är desto mer vill han ha mig
Varför är det så ? En man som är intresserad av mig , en vän till mig. Ju mer jag gått upp i vikt desto mer ligger han på. Borde ju va tvärtom .
Varför är det så ? En man som är intresserad av mig , en vän till mig. Ju mer jag gått upp i vikt desto mer ligger han på. Borde ju va tvärtom .
Han tillhör väl den udda skaran som gillar fett.
Han kanske tyckte du blev mer kvinnlig. Du kanske var väldigt smal innan?
I vilket fall som helst så tycker inte alla män att kvinnor blir fulare med några extra kilon. Det beror ju på vart det lägger sig och så, tex snyggare på rumpa och bröst än runt magen.
Se upp, han kan mycket väl vara en sk Feeder, som blir tänd på att få mata, eller rättare sagt övermata sitt projekt. Projekt i detta fall betyder hans partner. Han blir upphetsad av det och älskar när projektet blir så fet att hon inte kan röra på sig utan blir helt beroende av honom.
Han älskar fettrullar, valkar, svamp, öppna sår och inflammationer pga cellulitis och dålig blodcirkulation. Han älskar att få tvätta projektets valkar och särskilt i underliv och röv, vilka blir svåra att nå. Så som sagt, se upp. Vi vill helst inte se dig i programmet My 600 lbs life där du kämpar att gå ner i vikt och han blir arg på dig för varje kilo du tappar för att han förlorar kontrollen.
Nej nån feeder är han inte så långt vet jag . Jag pratar inte om jättetjock utan ett antal kg för mycket . Med tanke på vad han följer på sociala medier så föredrar han vältränade smala tjejer . Får inte ihop det .
Nej nån feeder är han inte så långt vet jag . Jag pratar inte om jättetjock utan ett antal kg för mycket . Med tanke på vad han följer på sociala medier så föredrar han vältränade smala tjejer . Får inte ihop det .
Så du får inte ihop det? Vad ska du göra åt det då?
För övrigt är det många bra svar som du inte kommenterat eller reflekterat över alls. Dålig stil.
Va ? Det här är första tråden jag startar. Otroligt vad otrevliga folk va här inne .Eller paranoida.
Va ? Det här är första tråden jag startar. Otroligt vad otrevliga folk va här inne .Eller paranoida.
Alltså lägg av ! Det här är första tråden JAG skapar. Ni är ju inte kloka . Kanske ta en titt på ert egna beteende här på forumet . För irl hade ni aldrig vågat va så här dryga .
Hejdå