• Anonym (Mickan)

Ju fulare jag är desto mer vill han ha mig

Varför är det så ? En man som är intresserad av mig , en vän till mig. Ju mer jag gått upp i vikt desto mer ligger han på. Borde ju va tvärtom . 

• Svar på tråden Ju fulare jag är desto mer vill han ha mig
  • Anonym (SF)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-06 22:29:50 följande:

Han tillhör väl den udda skaran som gillar fett.

Hellre fet än ful. Vet flera som gått ner mycket i vikt eller som är väldigt smala och som ser gamla och rynkiga ut för att allt underhudsfett i ansiktet är borta. De ser ut som knarkare.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (SF) skrev 2024-12-07 16:57:39 följande:
    Hellre fet än ful. Vet flera som gått ner mycket i vikt eller som är väldigt smala och som ser gamla och rynkiga ut för att allt underhudsfett i ansiktet är borta. De ser ut som knarkare.
    Tvärtom,  finns många feta som hade kunnat se ut som modeller inte bara i kroppen men även i ansiktet om de fick ner i vikt.

• Anonym (SF)
    Anonym (Lassie) skrev 2024-12-06 20:38:58 följande:

Han kanske tyckte du blev mer kvinnlig. Du kanske var väldigt smal innan?
    I vilket fall som helst så tycker inte alla män att kvinnor blir fulare med några extra kilon. Det beror ju på vart det lägger sig och så, tex snyggare på rumpa och bröst än runt magen.

Det här tror jag också. Många killar gillar bröst och rumpa och jättesmala ser ofta ut att gå på droger och ser gamla och rynkiga ut. 
  • Anonym (SF)
    Anonym (Rob) skrev 2024-12-07 17:01:52 följande:
    Tvärtom,  finns många feta som hade kunnat se ut som modeller inte bara i kroppen men även i ansiktet om de fick ner i vikt.
    Ingen av dem ser ut som en modell. Du har dålig smak
  • Anonym (Rob)
    Anonym (SF) skrev 2024-12-07 17:08:58 följande:
    Ingen av dem ser ut som en modell. Du har dålig smak
    Kanske inte. Men de gick från oattraktiva till attraktiva bara genom att gå ner i vikt.
  • Anonym (I)

Se upp, han kan mycket väl vara en sk Feeder, som blir tänd på att få mata, eller rättare sagt övermata sitt projekt. Projekt i detta fall betyder hans partner. Han blir upphetsad av det och älskar när projektet blir så fet att hon inte kan röra på sig utan blir helt beroende av honom. 
    Han älskar fettrullar, valkar, svamp, öppna sår och inflammationer pga cellulitis och dålig blodcirkulation. Han älskar att få tvätta projektets valkar och särskilt i underliv och röv, vilka blir svåra att nå. Så som sagt, se upp. Vi vill helst inte se dig i programmet My 600 lbs life där du kämpar att gå ner i vikt och han blir arg på dig för varje kilo du tappar för att han förlorar kontrollen. 

• Anonym (Karl)
    Anonym (Mickan) skrev 2024-12-06 13:26:40 följande:

Varför är det så ? En man som är intresserad av mig , en vän till mig. Ju mer jag gått upp i vikt desto mer ligger han på. Borde ju va tvärtom . 

Anonym (Mickan) skrev 2024-12-06 13:26:40 följande:

Han är en feeder.
    Googla på det, obehagliga människor 

• Anonym (Mickan)

Nej nån feeder är han inte så långt vet jag . Jag pratar inte om jättetjock utan ett antal kg för mycket . Med tanke på vad han följer på sociala medier så föredrar han vältränade smala tjejer . Får inte ihop det .

• Anonym (B)
    Anonym (Mickan) skrev 2024-12-08 13:44:55 följande:

Nej nån feeder är han inte så långt vet jag . Jag pratar inte om jättetjock utan ett antal kg för mycket . Med tanke på vad han följer på sociala medier så föredrar han vältränade smala tjejer . Får inte ihop det .

Så du får inte ihop det? Vad ska du göra åt det då? 

För övrigt är det många bra svar som du inte kommenterat eller reflekterat över alls. Dålig stil.

• Anonym (SF)

Du får inte ihop det för du har hittat på alltihop precis som i dina andra trådar. Du behöver hjälp för ditt psykiska mående. 
  • Anonym (Mickan)

Va ? Det här är första tråden jag startar. Otroligt vad otrevliga folk va här inne .Eller paranoida.

• Anonym (M)

Killar kan tycka att olika sorters kroppar är snygga. Och den kan det ju vara en sak vilka bilder man gillar och en annan vem man gillar i verkligheten 
  • Anonym (SF)
    Anonym (Mickan) skrev 2024-12-08 14:25:45 följande:

Va ? Det här är första tråden jag startar. Otroligt vad otrevliga folk va här inne .Eller paranoida.

Hahahaha du är verkligen inte den skarpaste kniven i lådan du
  • Anonym (SF)
    Anonym (Mickan) skrev 2024-12-08 14:25:45 följande:

Såhär som du beter dig brukar narcissister bete sig, ta på sig offerkoftan och skylla ifrån sig. Du skriver otrevliga trådar om andra men det är andra som är otrevliga enligt dig
  • Anonym (Mickan)

Alltså lägg av ! Det här är första tråden JAG skapar. Ni är ju inte kloka . Kanske ta en titt på ert egna beteende här på forumet . För irl hade ni aldrig vågat va så här dryga . 

Hejdå 

• Anonym (Karl)
    Anonym (M) skrev 2024-12-08 15:18:32 följande:
    Killar kan tycka att olika sorters kroppar är snygga. Och den kan det ju vara en sak vilka bilder man gillar och en annan vem man gillar i verkligheten 
    Alla män tyckar att smala är sexigare.
    Men man får vara realist
    De flesta äldre kvinnor är ju halvtjocka så bara att gilla läget
Svar på tråden Ju fulare jag är desto mer vill han ha mig