• Anonym (Bröstlös)

Estetik centrum BRÖST!

Hej !

Är det någon här inne som gjort bröstoperation på estetikcentrum och som haft kirurgen DR Ali Bagher ? I så fall, är ni nöjda med resultatet? 
    Blev besviken då jag upplevde honom som lite stressad. Är bara så osäker nu. Snälla om någon haft honom och är nöjd, skriv gärna !
    Jag vill ha droppformade bröst. Har inga alls, är verkligen helt platt. Men vill inte riskera att gå till någon som inte är bra. 

• Svar på tråden Estetik centrum BRÖST!
  • Anonym (Silikonbröst)
    Anonym (Bröstlös) skrev 2024-12-06 17:33:21 följande:
    Estetik centrum BRÖST!

Hej !

Är det någon här inne som gjort bröstoperation på estetikcentrum och som haft kirurgen DR Ali Bagher ? I så fall, är ni nöjda med resultatet? 
    Blev besviken då jag upplevde honom som lite stressad. Är bara så osäker nu. Snälla om någon haft honom och är nöjd, skriv gärna !
    Jag vill ha droppformade bröst. Har inga alls, är verkligen helt platt. Men vill inte riskera att gå till någon som inte är bra. 

Jag har gjort en bröstförstoring men inte där.

Det jag vill säga är att det är superviktigt att du har förtroende för din kirurg, så byt! Plastikkirurgi tar verkligen på psyket, och du kommer att få se brösten svullna, ojämna, vårtorna på olika nivåer, det gör ont osv innan det har läkt och är klart. Under den här tiden behöver man känna tillit till kirurgen när hen säger att det "ser bra ut", för det är verkligen ingen walk in the park! Det är vanligt att ångra sig djupt under några veckor efter operationen även om man blir nöjd och glad till sist.

Alltså: välj en kirurg du litar på.

/ 65 H
Svar på tråden Estetik centrum BRÖST!