Anonym (Y) skrev 2024-12-08 17:40:45 följande:
Nu har jag pratat med min fru och jag har gjort slut! Vi pratade i över två timmar och trots att jag frågade varför hon förnekat oss gav hon inget godtagbart svar. Istället var det i princip att jag var dum i huvudet som gjorde en så stor sak av det och hela tiden fick jag höra att jag överdriver. Hon jämförde detta med att jag aldrig berättat hur många jag haft sex med innan och sa att det också skulle kunna vara ett svek "om hon var lika känslig som jag"... Jag tycker det är en jävligt konstig jämförelse och sa till henne att om hon skulle vilja veta det kan jag berätta utan problem! Men nu har hon förnekat helt att hon är gift så det handlar inte bara om att hon aktivt försökt dölja det!
Jag tror på det vissa här säger att hon har en affär med någon och att det är därför hon blev så förbannat upprörd när jag konfronterade henne! Jag sa det till henne och då la hon bara på luren! Nu har jag blockerat hennes nummer för jag vill inte ha med henne att göra framöver! Det kommer bli jävligt jobbigt när jag ska hämta mina saker men just nu fokuserar jag på att hitta nytt boende!
Jag beklagar,men du har gjort rätt.
Jag tycker inte man kan jämföra tidigare sexpartners med att förneka att man är gift då hon inte har med dina tidigare relationer att göra.
Och att hon la på luren när du förde en affär på tal säger ju en del.
Hon verkar inte vara mogen nog att ha en seriös relation.