• Anonym (Sex and submission)

Gillar hård porr, inte hårt sex

Undrar om någon funkar likadant?

Porren jag kollar på består uteslutande av rejält hård bdsm porr med bundna kvinnor som blir rejält munknullade och påsatta analt, helst ska kvinnan vara någon porrig stortuttad/rövig bimbo.

Sexet jag har med min tjej är mest normalt vanilj, har inget intresse av att ta henne analt/hårt eller nått och hon är rätt smal, ser ut som en normal tjej.

• Svar på tråden Gillar hård porr, inte hårt sex
  • Anonym (Hh)

Jag är kvinna och kollar också på liknande porr, och gangbangs där kvinnorna blir ordentligt utnyttjade. Så det är nog rätt vanligt att ens smak gällande porr inte betyder att det är ens smak i verkligheten. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (.)

Det är helt normalt att det man tänder på i tanken inte är något man vill göra i verkliga livet. Du är inte konstig på något vis.

• Anonym (Hh)
    Anonym (Sex and submission) skrev 2024-12-08 08:22:59 följande:
    Och du skulle själv inte vilja bli gangbangad?
    Det är en fantasi men jag är inte säker på att jag kommer göra det om jag får chansen. Okej, just gangbang var ett dåligt exempel eftersom jag skulle kunna, men rent generellt så kan man fantisera om saker utan att för den skull vilja göra det på riktigt. Jag tittar ibland på wet porr och det vill jag absolut inte göra. Det var ett bättre exempel. 
  • Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (.) skrev 2024-12-08 08:35:23 följande:

Det är helt normalt att det man tänder på i tanken inte är något man vill göra i verkliga livet. Du är inte konstig på något vis.

En del saker går inte ens att göra i verkliga livet.

Jag är alltid förundrad över hur begränsade och trista sexfantasier andra verkar ha när de skriver. Inga visioner alls, om de ens vågar skriva om det.

Jag är tidsresenär i historien och har sex med aliens och framtida teknik.
Svar på tråden Gillar hård porr, inte hårt sex