Anonym (Alexandra) skrev 2024-12-08 16:04:10 följande:
Äkta kärlek skiter högaktningsfullt i ditt BMI
det handlar om helheten om du attraherar en annan människa , dvs din personlighet, dina egenskaper , dina värderingar etc och väger så mycket tyngre än antal kilo på vågen. .
Ser jag tillbaka på mina ex och dejter är övervägande män begåvad med en "dadbody" .. men jag har även varit gift med vältränad brandman likväl som jag dejtat grovt överviktig lastbilschaufför samt även pinnsmala otränade män snudd på underviktig....
Jag själv som kvinna har pendlat i vikt från underviktig anorektiker till överviktig med bmi fetma...
Jo men som sagt, man ska ha en chans att dra till sig uppmärksamheten innan man kan visa sin vinnande personlighet. Du verkar ju vara lite äldre, kanske är det annorlunda med tjejer i 20-25årsåldern
Anonym (.) skrev 2024-12-08 16:47:23 följande:
Kan inte ens mitt eget BMI.... gissar på nååågot under "normal vikt"...
men hur som helst, alla som ser ut att vara "hälsosamma" är ju finare än de människor som inte ser hälsosamma ut. Dvs, inom normalvikt, med liiite synliga muskler, måste inte vara överdrivet.
Men det innebär inte bara "hälsosam" BMI, utan där inräknas fin hy, fina tänder, luktar gott, snälla m.m. Intressanta människor liksom.
Anonym (Em) skrev 2024-12-08 17:24:07 följande:
Inte för smal eller fet. allt däremellan går bra
Anonym (Jag) skrev 2024-12-08 18:26:46 följande:
Normal! Jag gillar inte spänn-biffiga killar, inte tjockisar och inte magra skelett heller. Och ja, jag har likadan kropp själv.
Anonym (Kvittar) skrev 2024-12-08 19:06:42 följande:
Är snart 30, aldrig brytt mig om muskler. Varit tillsammans med allt ifrån långa, taniga killar till mer "bitiga" grabbar. Har ingen direkt preferens rörande kroppstyp.
Tack för era svar, låter bra från mitt perspektiv :)