Anonym (()) skrev 2024-12-10 08:55:02 följande:
Nej, jag vet mycket väl vad det är för sjuka ting störda människor ägnar sig åt. Störda typer som tyvärr känner att de måste skriva om sina sjuka beteenden här på forumet, dessa har man ju lärt sig en hel del om och att man gör bäst i att hålla sig ifrån dem.
Normal är att vara naturlig och inte förstörd av yttre negativ påverkan. Att inte tro att porr är representativt för ett sunt sexuellt beteende. Porr skapas i första hand av kvinnoföraktande incels och riktar sig också till samma målgrupp.
Normalt är att inte ägna sig åt sånt som är onaturligt och skadligt för kroppen, ex. alla typer av fysisk misshandel och sexuellt våld. Att vara exklusiv inom en relation och inte förstöra relationen med promiskuöst leverne i form av otrohet eller bjuda ut sig till andra. Promiskuitet är inte normalt och kommer aldrig att bli.
Det här med trohet är ju bara något som religion hittat på och inte säkert att det är en naturlig läggning för alla människor.
En del djurarter håller sig till samma partner hela livet, men inte alla.
Personligen får folk pyssla med vad de vill så länge alla inblandade är glada och nöjda och det inte är allt för olagligt.
Skillnaden är att de som gillar sådant som jag inte gillar känner jag inget behov av att kalla störda eller onormala och insinuera att de skulle ägna sig åt sjuka sexsaker och andra sjuka saker vad nu andra sjuka saker är.