• Anonym (Man till Hotwife)

Hotwife

Min fru och jag är ett lyckligt gift par sedan några år och vi har experimenterat en hel del inom vårat sexliv där vi gått till swingersklubb, bjudit in män till trekanter och när min fru varit ute på krogen och helt enkelt raggat upp någon hon tyckt varit snygg och haft sex med Vilket jag går igång extremt mycket på men på sista tiden har hon inte alls känt sig sugen på något nämnt ovan som hon verkligen gick igång på förut. Har vi någon tjej som lever i liknande situation som kan ge lite input om hur jag eventuellt ska få henne på dom gamla tankarna igen? 

jag ska naturligtvis inte tvinga min fru till något utan mer hur man kan få henne att tänka på det som vi båda gick igång på förut? 

• Svar på tråden Hotwife
  • 1omtänksam

Hej Ts! 

Jag tänker att du nog kanske får acceptera att din fru känner som hon känner? Hon kan kanske ha "ändrat" sin lust?  Vad hon tycker om och inte tycker om. Är du säker på att hon gick igång på allt du beskriver? Kan vara så att hon gjort saker för att göra dig nöjd och tillfredsställd? Svårt för mig som utomstående att ge råd egentligen. Bara du och din fru som tillsammans kan samtala som bäst om det som rör er sexualitet och lust tänker jag. 

Hoppas det ska lösa sig för er! 🌺

• Robert 832

Sånt där går i perioder. Ge henne tid och/eller gör kvalitetstid av er relation nu när hon lagt ned sökandet av bekräftelse från andra. Förr eller senare kommer hon få lust av att söka spänningen i nya träffar igen.

Svar på tråden Hotwife