• Anonym (Fjfjfkrk)

Blev utskälld av min killes ex

Jag fick ett väldigt konstigt samtal av killens ex. Jag är lite i chock och fundersam varför jag blir utskälld och blir kallad H ordet och personen skriker på mig. Jag försöker hålla mig lugn men när vi väl lägger på kommer all irritation och funderingar. Vad hände precis? 
    Jag och killen träffas så ofta det går och har gjort det i nästan 2 år. Det har varit lite upp och ner och jag har haft svårt med tillit då han inte har varit helt ärlig mot mig från början av vår relation. 
    Efter samtalet är jag väldigt tillbakadragen och funderar på om jag verkligen ska fortsätta denna relation. Jag tvivlar mycket men tycker samtidigt så mycket om honom. 
    Hans ex visste dessutom att vi träffas så förstår inte varför hon ringer nu och är förbannad. 
    Känner mig förvirrad.

• Svar på tråden Blev utskälld av min killes ex
  • Anonym (Mannen)

Hon kanske är svartsjuk. Eventuellt träffar han båda er samtidigt.

• Tow2Mater

Vad pratade ni om tills 'när ni väl lägger på'? Eller satt du bara tyst och lyssnade till henne som kallade dig fula ord?

• Anonym (Fjfjfkrk)

Jag undrar varför hon är så arg och ifrågasätter det, får till svar att jag är billig och det är synd om mig som är med honom nu då hon påstår att han varit otrogen mot henne när dom var tillsammans. Jag har hört henne anklaga honom förut för att varit otrogen men såklart förnekar han det. 

• Anonym (Hm)

Vad var anledningen till samtalet från början? Menar du att hon bara ringde dig efter två år och skällde ut dig efter noter? Känns som att inte hela historien kommer fram här? 

• Anonym (Patricia)

Om du inte litar på honom av olika skäl och dessutom får höra från henne olika anledningar till att inte lita på honom  - vad säger det dig?  

Kan det finnas en möjlighet att du är lite för godtrogen här och att du faktiskt inte  ska fortsätta med denna kille? 

Han låter inte särskilt toppen om det finns ett exx som ännu efter 2 år har ilskna saker att säga....

• Anonym (cluemeter reads zero)

Hon tycker kanske att han har betett sig som en storstövel och att du är ett våp som inte fattar att han inte är en bra kille.

Jag har varit arg på min mamma ett halvt liv pga hennes dåliga smak i karlar så...många kvinnor vet inte sitt eget bästa och går på allt från kristallterapi till afrikanska prins-mail.

Men är du en sån, verkligen?

Alternativt är hon bara psykiskt sjuk och kan ringa vem som helst om vad som helst när livet inte passar henne, det finns ju sådana också.

• Anonym (Myra)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-10 06:13:46 följande:

Vad var anledningen till samtalet från början? Menar du att hon bara ringde dig efter två år och skällde ut dig efter noter? Känns som att inte hela historien kommer fram här? 

Håller med. Jättekonstigt. Tänkte samma sak. Efter 2 år ringer hon och är svinarg 🤣 låter labil. Tror också info saknas i historien. Antingen fick exet nyligen reda på att han var med ts när de fortfarande var ihop. Eller något liknande. Märkligt annars. Sen om hans ex är oroad över ts och att hennes kille är oärlig så är det ett konstigt sätt att varna någon genom att ringa upp och skrika ut glåpord och andra fula saker. Nåt skumt bakom allt.
  • Anonym (K)

Så efter två år ringer hon för att snacka skit om honom och kallar dig fula saker. Låter som att hon inte mår bra... Blocka människan!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Blev utskälld av min killes ex