Kan inte lita på mig själv känns det som
Låg och tänkte så här på natten/morgonen på min relation med killen jag älskar.
Han är snäll, snygg, smart. Han får mig att skratta. Han hjälper till i hemmet och med min häst. Han ger mig helt sjuka orgasmer. Dessutom går det att prata om allt med honom. Han är duktig på att laga mat. Han har ett ganska bra jobb och inga problem med skulder.
Trots allt detta hade jag för några dagar bestämt mig för att göra slut med honom. Jag kommer knappt ihåg anledningen/anledningarna till varför. Det var en irritation som vuxit i flera veckor. Jag vet inte vad det är men ibland när han blir grinig på mig. Blir det nästan som ett hat i mig. När han inte förstår mig eller när han inte ser det jag ser i hemmet till exempel. Att jag måste säga till honom att ta initiativet till att dammsuga kan bli en jättestor irritation hos mig. Jag har även mått dåligt en tid och jag blir arg på honom att han då inte riktigt förstår och gör allt för mig.
När jag kommit ur min ?hat bubbla? mår jag istället dåligt över att jag var så nära att lämna honom. Vad händer nästa gång? Kommer han att orka med mig?
Jag funderar till och med på om jag ska lämna honom så att inte han lämnar mig och jag får känna mig sårad och värdelös.
Vad är det för fel på mig?