• Anonym (Undrar)

Män som kommer tillbaka

De som nobbat mig kommer efter en tid tillbaka. Jag undrar om de verkligen ångrar sig, (en sa att han ångrade så mycket att han tänkte så dumt, insett att jag var ju en fin tjej ändå, när han först avslutade kontakten så sa han typ att jag är nog inget för han. Plus att han typ tyckte inte att våra kroppslängder passade ihop. Sen sa han att han insett att det spelar ingen roll alls hur lång man är och han tycker ju om mig, han insåg det sen )

eller om det är så bara att dessa män inte hittade någon bättre. Antingen att de han hittade var sämre eller att ingen alls ville. Det verkar ju nästan vara lite så att det är svårt att hitta någon på nätet idag, speciellt för män?

• Svar på tråden Män som kommer tillbaka
  • Anonym (J)

Undrar detsamma. En kille träffade mig och en annan tjej samtidigt kom det fram. Han var alltså otrogen. Inget han erkände då dock. Men hans vänner sa det och jag såg själv tjejen där, det var då jag drog.

han har nu kontakter mig 9 år senare, efter att tjejen varit otrogen två ggr. Han är så oerhört sårad pga henne. Och han har haft sån ångest för hur han behandlade mig.

Jag tog tacksamt emot ursäkterna iallafall och tog detta som en komplimang. Så dum kan jag inte ha varit då. Varför hör man annars av sig 9 år senare. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (J) skrev 2024-12-11 16:24:37 följande:

Undrar detsamma. En kille träffade mig och en annan tjej samtidigt kom det fram. Han var alltså otrogen. Inget han erkände då dock. Men hans vänner sa det och jag såg själv tjejen där, det var då jag drog.

han har nu kontakter mig 9 år senare, efter att tjejen varit otrogen två ggr. Han är så oerhört sårad pga henne. Och han har haft sån ångest för hur han behandlade mig.

Jag tog tacksamt emot ursäkterna iallafall och tog detta som en komplimang. Så dum kan jag inte ha varit då. Varför hör man annars av sig 9 år senare. 

Då var det ju inte han som nobbade dig, om jag fattar rätt? Jag undrade mer över män som nobbar en och senare kommer tillbaka
  • Anonym (Linda)

Att komma tillbaka och försöka igen är inte en komplimang . Tvärtom faktiskt... då är man så långt ner på listan att han nedlåter sig att testa om man är lika korkad som första gången.... Jag är inte en plan B... snarare en plan D eller E ... 

JAG får ta skiten som blev över och ska alltså känna mig tacksam? Så fan heller... Jag är värd bättre än så.

Om jag inte duger som 1 val så kan han sitta där och ångra sig bäst fan han vill. 

Självrespekt tjejer! 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Linda) skrev 2024-12-11 16:32:08 följande:

Att komma tillbaka och försöka igen är inte en komplimang . Tvärtom faktiskt... då är man så långt ner på listan att han nedlåter sig att testa om man är lika korkad som första gången.... Jag är inte en plan B... snarare en plan D eller E ... 

JAG får ta skiten som blev över och ska alltså känna mig tacksam? Så fan heller... Jag är värd bättre än så.

Om jag inte duger som 1 val så kan han sitta där och ångra sig bäst fan han vill. 

Självrespekt tjejer! 

Hur var man korkad första gången?

Ja jag misstänker ju också det att det är för de hittade ingen bättre, eller inte fick de som de ville ha, eller inte fick någon alls?
  • Anonym (Malin)

Han gjorde ett misstag och har insett det. Gräset var inte grönare på andra sidan.

Alla har rätt att göra misstag och ångra sig. Varför ska han avfärdas för det? 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Malin) skrev 2024-12-11 16:58:10 följande:

Han gjorde ett misstag och har insett det. Gräset var inte grönare på andra sidan.

Jag vet inte vad du menar som avfärda, vi pratade lite men jag kände inte för att gå vidare, hade ju kommit över det hela när han hörde av sig. Kände ingen lust eller intresse alls till honom vid det laget
  • Anonym (Undrar)

Dessutom hade jag en annan då. Men han fortsatte höra av sig ibland även när det förhållandet tog slut. Men jag kände aldrig samma sak som i början. 

En annan som kom tillbaka gjorde det bara några dagar efter han hade sagt tack och hej, han saknade mig så mycket sa han. Där fortsatte jag för jag saknade honom också

• Anonym (Undrar)

Dessutom hade jag en annan då. Men han fortsatte höra av sig ibland även när det förhållandet tog slut. Men jag kände aldrig samma sak som i början. 

En annan som kom tillbaka gjorde det bara några dagar efter han hade sagt tack och hej, han saknade mig så mycket sa han. Där fortsatte jag för jag saknade honom också

• Anonym (J)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-11 16:29:44 följande:
    Då var det ju inte han som nobbade dig, om jag fattar rätt? Jag undrade mer över män som nobbar en och senare kommer tillbaka
    Jo han valde ju henne.
  • Anonym (J)
    Anonym (Linda) skrev 2024-12-11 16:32:08 följande:

Självrespekt tjejer! 

Jag tänker fortsätta se det som en komplimang för det har hjälpt mig att komma vidare, det var en psykiskt misshandlande kille som bad om ursäkt.

Bara för en kille kommer tillbaka och skriver betyder det ju inte att man själv vill ha honom.

• Anonym (J)

Tar man däremot tillbaka honom så behöver man nog se över sin självrespekt ja 

• Anonym (Malin)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-11 17:02:56 följande:
    Jag vet inte vad du menar som avfärda, vi pratade lite men jag kände inte för att gå vidare, hade ju kommit över det hela när han hörde av sig. Kände ingen lust eller intresse alls till honom vid det laget
    Jag menade inte dig utan (anonym Linda) och andra som känner sig som tröstpris.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Malin) skrev 2024-12-11 16:58:10 följande:

För att JAG också har rätt till MINA känslor. Varför är hans känslor viktigare än mina? 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (J) skrev 2024-12-11 17:11:15 följande:
    Jo han valde ju henne.
    Du skrev att det var du som drog? Eller ville han inte heller fortsätta med dig?
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Linda) skrev 2024-12-11 17:21:39 följande:
    För att JAG också har rätt till MINA känslor. Varför är hans känslor viktigare än mina? 
    Men du försöker pådyvla andra kvinnor DINA känslor då du anklagar dem för bristande självrespekt.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Malin) skrev 2024-12-11 19:01:15 följande:
    Men du försöker pådyvla andra kvinnor DINA känslor då du anklagar dem för bristande självrespekt.
    Snarare en krass realitet .. det är inte särskilt ädelt att vara ett andrahandsval . 
Svar på tråden Män som kommer tillbaka