• Anonym (Frågvis)

Får tjejen orgasm?

Frågan är främst till killar. När ni har sex tillsammans brukar hon få orgasm och är det något ni känner av. Ni som vill att även hon ska komma har ni något knep som ni brukar använda?

• Svar på tråden Får tjejen orgasm?
  • Hjärtslaget

Alltid! Det är min uppgift att få henne att njuta så mycket som möjligt och komma samt att jag verkligen älskar att ge.

Det är verkligen magiskt att med fingrar, tunga, xxx osv kunna skapa och ge henne det hon vill ha och det hon inte ens visste att hon ville ha.

Att kunna göra det med allt från en fjäderlätt rörelse till väggarna skakar är helt fantastiskt.

Sen är kvinnor verkligen så fantastiska som kan njuta på så många olika sätt och att varje person är helt unik trots att dom är likadana.

Vi har nog i snitt 1-2 orgasmer för mig och 4-5 för henne, och naturligtvis känner jag varenda en.

Någon universalnyckel finns det inte och skulle inte vilja att det fanns. 
    Jag har lyssnat, känt, provat, utforskat, upptäckt min kvinna och hur hon funkar för att kunna ge tillbaka ännu mer.

Varje gång är dessutom unik, ibland funkar det, ibland funkar nåt annat.

Och jag skulle skämmas om hon inte kom.

• XDX
    Anonym (Frågvis) skrev 2024-12-15 07:11:38 följande:
    Får tjejen orgasm?

Frågan är främst till killar. När ni har sex tillsammans brukar hon få orgasm och är det något ni känner av. Ni som vill att även hon ska komma har ni något knep som ni brukar använda?

Ja hon får orgasm varje gång. Märks tydligt då hon tappar kontrollen och rycker och skakar. Händer också, när hon vet att kngen hör, att hon brölar som ett brunstigt djur 😅

Främst ska du känna in vad hon gillar, testa försiktigt och fortsätt med det hon njuter av. Ta inte för givet att alla gillar exakt samma! 

Saker som jag tror oftast är uppskattat är att man inte är tyst - släpp fram stön, och ge heta komplimanger. Och att fortsätta i ungefär samma takt och kraft när man känner att hon njuter, möjligen bara öka intensiteten försiktigt gradvis. Och inte ge henne känslan av att du vill stressa fram hennes orgasm, låt henne njuta sig till den. 
  • Anonym (Leif)
    XDX skrev 2024-12-19 14:55:27 följande:
    Ja hon får orgasm varje gång. Märks tydligt då hon tappar kontrollen och rycker och skakar. Händer också, när hon vet att kngen hör, att hon brölar som ett brunstigt djur 😅

Främst ska du känna in vad hon gillar, testa försiktigt och fortsätt med det hon njuter av. Ta inte för givet att alla gillar exakt samma! 

Saker som jag tror oftast är uppskattat är att man inte är tyst - släpp fram stön, och ge heta komplimanger. Och att fortsätta i ungefär samma takt och kraft när man känner att hon njuter, möjligen bara öka intensiteten försiktigt gradvis. Och inte ge henne känslan av att du vill stressa fram hennes orgasm, låt henne njuta sig till den. 
    Och var försiktig. Hennes klitta är väldigt, väldigt känslig.
  • XDX
    Anonym (Leif) skrev 2024-12-19 16:10:33 följande:
    Och var försiktig. Hennes klitta är väldigt, väldigt känslig.
    Ja verkligen! Min partner föredrar t o m att jag inte rör henne därnere med fingrarna, hon vill enbart ha kuken, tog tid att komma fram till. Hon kommer helt genom vaginal orgasm. 
  • Anonym (Sara)

Klart vi får orgasm med rätt man, min karl ger mig alltid flera orgasmer han har mer än bara en kuk som han sköter om mig med.

• GrovRobban

Lämnar alltid orgasmgaranti men inte alltid kvinnan vill komma. Vill en man ge så lyckas han. Det är iaf min personliga uppfattning. 

• Anonym (Kärlekens Tao)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-21 05:02:14 följande:

Klart vi får orgasm med rätt man, min karl ger mig alltid flera orgasmer han har mer än bara en kuk som han sköter om mig med.

Hur många har han då?🤣
  • Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Hotwife) skrev 2025-01-04 12:09:32 följande:
    Du är inte bortglömd. Påminner gärna om dina inlägg där du rekomenderade att man skulle mäts kvinnors vaginor. Ett rekord i smaklöset i FL:s historia.
    Du ljuger grovt här. Tråden, som jag inte skapat, handlade om vaginors djup. Och det handlade aldrig om att någon annan än kvinnan själv frivilligt skulle mäta. Och jag kommenterade ett inlägg där någon pratade om att köra in en linjal - jag föreslog då istället något mer ergonomiskt, t ex en banan med kondom på. Detta har "Eva", du och några andra här flippat ut över och anklagar mig för att vara den vidrigaste personen, och ni har t o m hejat på när någon här dödshotade mig. En masspsykos av sektliknande slag. Att ni är kvar här är gravt underbetyg till moderatorerna. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Kärlekens Tao) skrev 2025-01-04 10:27:46 följande:
    Hur många har han då?🤣
    Han har en riktigt skön tunga.
Svar på tråden Får tjejen orgasm?