Får tjejen orgasm?
Frågan är främst till killar. När ni har sex tillsammans brukar hon få orgasm och är det något ni känner av. Ni som vill att även hon ska komma har ni något knep som ni brukar använda?
Frågan är främst till killar. När ni har sex tillsammans brukar hon få orgasm och är det något ni känner av. Ni som vill att även hon ska komma har ni något knep som ni brukar använda?
Alltid! Det är min uppgift att få henne att njuta så mycket som möjligt och komma samt att jag verkligen älskar att ge.
Det är verkligen magiskt att med fingrar, tunga, xxx osv kunna skapa och ge henne det hon vill ha och det hon inte ens visste att hon ville ha.
Att kunna göra det med allt från en fjäderlätt rörelse till väggarna skakar är helt fantastiskt.
Sen är kvinnor verkligen så fantastiska som kan njuta på så många olika sätt och att varje person är helt unik trots att dom är likadana.
Vi har nog i snitt 1-2 orgasmer för mig och 4-5 för henne, och naturligtvis känner jag varenda en.
Någon universalnyckel finns det inte och skulle inte vilja att det fanns.
Jag har lyssnat, känt, provat, utforskat, upptäckt min kvinna och hur hon funkar för att kunna ge tillbaka ännu mer.
Varje gång är dessutom unik, ibland funkar det, ibland funkar nåt annat.
Och jag skulle skämmas om hon inte kom.
Klart vi får orgasm med rätt man, min karl ger mig alltid flera orgasmer han har mer än bara en kuk som han sköter om mig med.
Lämnar alltid orgasmgaranti men inte alltid kvinnan vill komma. Vill en man ge så lyckas han. Det är iaf min personliga uppfattning.
Klart vi får orgasm med rätt man, min karl ger mig alltid flera orgasmer han har mer än bara en kuk som han sköter om mig med.