Min vän har höga tankar om sig själv
Okej, jag kommer nog låta avundsjuk eller bitter i detta inlägg men så är inte fallet alls.
En av min närmaste vänner är en i mina ögon stark kvinna som är stabil och lugn och nöjd med sitt liv som ensamstående mamma. Hon ringer mig dagligen. Vi pratar och ses mkt. Ibland är ute o festar ihop. Men hon knäcker mig med sin syn på hur hur uppvaktad Hon blir. Det kan räcka med att en pappa varit och hämtat sin son hos hennes son. Då har hon pratat i 5 minuter i dörröppningen och är helt övertygad om att han är tänd på henne.
Matchar hon med någon på tinder så tänker hon att hpn har dejt samma vecka. Hon pratar inte om annat innan hon ens tagit reda på nått om killen.
Alla på hennes jobb av det manliga könet är intresserade av henne enligt henne själv. Gifta som ogifta. Hon tindrar med ögonen bär hon dagligen berättar om hur uppvaktad hon blir.
Bär vi är ute upplever jag inte att hon blir uppvaktad alls. Hon kan däremot vara väldigt otrevlig mot killar. Hon kan trycka ner dom utan att hon ens känner dem. Oftast är det om dom har keps eller fel kläder eller säger nått hon inte tycker om.
Hjälp mig atg förstå vad detta beror på. Vi är i 40 års åldern bägge 2. Vi är goda vänner och jag vill inte bryta med henne men detta är vad allt kretsar kring nu och jag vet inte hur jag ska få henne att dämpa sig?