• Anonym (U)

Min kille har liten.

Jag har träffat en kille från ett annat land, och hans kuk är rätt liten. Jag har ju inte mätt den, men om jag jämför med mina ex så märker jag ju att den är ganska liten. Jag skulle uppskatta att den är 10-13 cm lång, dessutom är den inte direkt grov heller. Jag kände när jag tog tag i den och skulle suga av honom att det är väldigt smalt där uppe runt ollonet, vilket jag ej är van vid. Mitt ex hade väldigt grov och något rejält att ta tag i.

Är det omanligt? Jag tycker att vi har väldigt bra och passionerat sex men jag kände mer när jag och min kille hade vissa ställningar. 

• Svar på tråden Min kille har liten.
  • jontebula
    Anonym (U) skrev 2024-12-20 04:40:35 följande:
    Min kille har liten.

Jag har träffat en kille från ett annat land, och hans kuk är rätt liten. Jag har ju inte mätt den, men om jag jämför med mina ex så märker jag ju att den är ganska liten. Jag skulle uppskatta att den är 10-13 cm lång, dessutom är den inte direkt grov heller. Jag kände när jag tog tag i den och skulle suga av honom att det är väldigt smalt där uppe runt ollonet, vilket jag ej är van vid. Mitt ex hade väldigt grov och något rejält att ta tag i.

Är det omanligt? Jag tycker att vi har väldigt bra och passionerat sex men jag kände mer när jag och min kille hade vissa ställningar. 

Den är lite under medel ja, men bara gilla läget eller hitta en ny kille med större...
  • Anonym (L)
    Anonym (f) skrev 2024-12-20 13:52:43 följande:
    Det är uppenbart en man bakom trådstarten...
    För att?
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Casion) skrev 2024-12-20 11:14:17 följande:
    Nä...det är så pass ovanligt så att man börjar undra om det inte är en man bakom inlägget.
    Jag som skäms över kvinnofolket som svarar så dumt är kvinna. Har haft flertalet män både modell mindre och modell större och för mig har det inte varit avgörande för om sex varit bra. Och som jag skrev tidigare det är en vanesak och speciellt om man är kär då tänder man på personen till 1000 oavsett storlek alla fall jag.
  • Anonym (Linda)

Varför tror ni trådstarten är en man?
    klart man kan ju hoppas att det är nån som är väldigt osäker man men med tanke på hur många kvinnor resonerar verkar det inte bättre än att det är en kvinna.

• Anonym (f)
    Anonym (Gråben) skrev 2024-12-20 14:00:10 följande:
    Spelar det någon roll? Och i så fall hur?
    Det är uppenbart med formuleringarna att tråden inte är seriös. Ingen uttrycker sig så. De som brukar göra denna form av tråd för att "bevisa" saker brukar vara män. Kvinnor har inget att tjäna på denna tråd.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (AB) skrev 2024-12-20 11:34:49 följande:
    Det är så olika i olika delar av världen på mäns penisar.

Koreanska män ligger i medel på 9-10 cm, i en del sydamerikanska länder är det vanligt med 18-19. I Sverige är det ungefär 14-15. Detta är topparna på normalkurvor, så ytterligheter förekommer oavsett ursprung. Jag tror inte att koreanska män känner sig mindre manliga än några andra.

TS, om detta är en man som du har bra sex med och har mycket känslor för, tycker jag att du ska försöka att inte tänka så mycket på detta utan istället försöka njuta av sexet och er relation.

Skojar du haha , 18-19 i Sydamerika?Det var oväntat..  Det jag har hört som verkar vara ganska allmänt känt är att sydamerikaner ofta (såklart inte alltid) har lite mindre , det är min erfarenhet också efter att ha dejtat några (och sett väldigt många av alla möjliga etniciteter när jag var yngre och jobbade på strippklubb). Inte så konstigt eftersom de oftare är lite kortare än t.ex nordbor precis som asiater. Och ja som sagt självklart gäller det inte alla. 

Det är väl isåfall i bland annat några afrikanska länder som medel är större än här. I väldigt många delar av världen är medel faktiskt mindre än i Sverige och norra Europa, iallafall vad jag har läst. Ofta hör det ju lite ihop med längden.

Annars så håller jag med dig . Så länge sexet inte är dåligt så borde det ju inte få förstöra relationen. 

• Anonym (U)
    Anonym (f) skrev 2024-12-20 17:21:00 följande:
    Det är uppenbart med formuleringarna att tråden inte är seriös. Ingen uttrycker sig så. De som brukar göra denna form av tråd för att "bevisa" saker brukar vara män. Kvinnor har inget att tjäna på denna tråd.
    Haha, jag är inte en man, men du är välkommen att tro vad du vill. 
  • Anonym (Gråben)
    Anonym (f) skrev 2024-12-20 17:21:00 följande:
    Men vad är det då du tror att TS vill bevisa? Förstår inte riktigt resonemanget.
  • Anonym (Jo)

Det viktigaste är personen den sitter på oavsett storlek.

• Anonym (f)
    Anonym (Gråben) skrev 2024-12-20 20:44:33 följande:
    Men vad är det då du tror att TS vill bevisa? Förstår inte riktigt resonemanget.
    Att kvinnor är ytliga och helt uppe bland molnen. Så kan de använda dessa trådar som bevis i andra befängda trådar. As usual.
  • Anonym (Gråben)
    Anonym (f) skrev 2024-12-20 20:53:01 följande:
    Att kvinnor är ytliga och helt uppe bland molnen. Så kan de använda dessa trådar som bevis i andra befängda trådar. As usual.
    Tja, jag ser ju inte det som att TS är så mycket uppe bland molnen och det skulle ju lika gärna kunna vara en gay man, Ytliga är många som skriver här på FL , kvinnor som män. 

Alla dessa trådar om storlek och form på penis och vagina. Alla är individuella och våra könsorgan ser olika ut. En gång för alla det finns ingen mall för hur de ska se ut.  
    Vår sexualitet sitter lika mycket i huvudet som mellan benen.  
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Gråben) skrev 2024-12-20 21:41:47 följande:
    Tja, jag ser ju inte det som att TS är så mycket uppe bland molnen och det skulle ju lika gärna kunna vara en gay man, Ytliga är många som skriver här på FL , kvinnor som män. 

Alla dessa trådar om storlek och form på penis och vagina. Alla är individuella och våra könsorgan ser olika ut. En gång för alla det finns ingen mall för hur de ska se ut.  
    Håller med
  • Anonym (f)
    Anonym (Gråben) skrev 2024-12-20 21:41:47 följande:

läs HELA trådstarten igen... vem skulle kalla en kuk omanlig?

Alla dessa trådar är lika värdelösa för alla involverade. Jag får inte ens vilja ha en kuk i storlek max 12 och smal enligt FL. Vem orkar bry sig så mycket att de ständigt röstar ner såna svar i ytliga tönttrådar?

• Anonym (Rob)
    Anonym (f) skrev 2024-12-20 21:51:56 följande:

Alla dessa trådar är lika värdelösa för alla involverade. Jag får inte ens vilja ha en kuk i storlek max 12 och smal enligt FL. Vem orkar bry sig så mycket att de ständigt röstar ner såna svar i ytliga tönttrådar?

Näe, en annan får ju inte vilja ha en Kvinna under BMI 19 heller.
  • Anonym (Gråben)
    Anonym (f) skrev 2024-12-20 21:51:56 följande:

Det är nog inte så mycket att göra åt. Lättast är nog att inte engagera sig i trådar av det slaget. Eller försöka göra sin stämma hörd. Tyvärr matas barn och ungdomar med detta via media. Inte undra på att deras psykiska mående blir sämre och sämre.  
  • Anonym (Avgörsjälv)
    Anonym (U) skrev 2024-12-20 04:40:35 följande:
    Min kille har liten.

Det bestämmer väl DU vad du tycker är omanligt eller ej.
    Är du inte nöjd med honom nu kommer du nog aldrig vara det senare heller.
  • Anonym (Lena)

Om du tycker at ni har bra sex så varför bry sig om storleken då?
    Jag tycker sälla att sexet är bra med någon som har liten. Då finns det anledning att bry sig. Därför föredrar jag män med väl tilltagen utrustning.

Svar på tråden Min kille har liten.