Anonym (AB) skrev 2024-12-20 11:34:49 följande:
Det är så olika i olika delar av världen på mäns penisar.
Koreanska män ligger i medel på 9-10 cm, i en del sydamerikanska länder är det vanligt med 18-19. I Sverige är det ungefär 14-15. Detta är topparna på normalkurvor, så ytterligheter förekommer oavsett ursprung. Jag tror inte att koreanska män känner sig mindre manliga än några andra.
TS, om detta är en man som du har bra sex med och har mycket känslor för, tycker jag att du ska försöka att inte tänka så mycket på detta utan istället försöka njuta av sexet och er relation.
Skojar du haha , 18-19 i Sydamerika?Det var oväntat.. Det jag har hört som verkar vara ganska allmänt känt är att sydamerikaner ofta (såklart inte alltid) har lite mindre , det är min erfarenhet också efter att ha dejtat några (och sett väldigt många av alla möjliga etniciteter när jag var yngre och jobbade på strippklubb). Inte så konstigt eftersom de oftare är lite kortare än t.ex nordbor precis som asiater. Och ja som sagt självklart gäller det inte alla.
Det är väl isåfall i bland annat några afrikanska länder som medel är större än här. I väldigt många delar av världen är medel faktiskt mindre än i Sverige och norra Europa, iallafall vad jag har läst. Ofta hör det ju lite ihop med längden.
Annars så håller jag med dig . Så länge sexet inte är dåligt så borde det ju inte få förstöra relationen.