• Anonym (U)

Nyår

Min pojkvän frågade mig för typ 1 mån sedan om jag har planer för Nyår vilket jag inte har och han uttryckte att det är bra, då kan vi göra något. Nu helt plötsligt ska han iväg med sin släkt till deras stuga.
    Vad ska jag göra? Planera eget på annat håll?
    Vill tillägga att vi varit ihop i 2 månader.

• Svar på tråden Nyår
  • Anonym (E)
    Anonym (U) skrev 2024-12-23 16:25:54 följande:
    Ja det är sant att vi inte varit ihop så länge men jag kan inte hjälpa att jag blev ledsen ändå. Vi är 25 år...
    Du har alla rätt till dina känslor men jag tror inte att "han inte bryr sig" utan att han jhelt enkelt hoppade på andra planer utan att tänka att ni hade "planer", du kanske föreslå att hitta på något mysigt i mellandagarna då ni inte ses på nyår?
  • Anonym (U)

Nu har han blivit sjuk och säger att han är den enda föraren när de ska iväg. Hur kan han vara den enda föraren om de är fler män?

• NinniQX

När han berättade att han skulle iväg på nyår så påminde du väl honom att ni hade planerat något? 

• Anonym (C)

Huuur gör de då? Enda chaffisen? Vet du - kvinnor har också körkort och kan köra bil. 

• Anonym (H)

Vad du ska göra kan ju bara du veta, kolla med vänner eller familj. Efter bara två månader inget konstigt att inte fira högtider tillsammans. Kanske lite konstigt att han nämnde att ni ska fira - möjligen stundens ingivelse och att han nu inte känner tillräckligt stark samhörighet. Men lite tråkigt att han ändå föreslagit att ni skulle fira ihop

• Anonym (Gammal i gamet)

Har man nyss blivit ihop brukar man ju vilja träffas MER och gärna mysa i en sexig liten bubbla ihop i typ ett år.

Jag tycker inte han låter så intresserad tyvärr.

• Anonym (Gammal i gamet)

...så jag hade nog letat upp en egen nyårsfest och sett vad som erbjuds.

• Anonym (U)
    Anonym (Gammal i gamet) skrev 2024-12-27 10:40:19 följande:

Har man nyss blivit ihop brukar man ju vilja träffas MER och gärna mysa i en sexig liten bubbla ihop i typ ett år.

Jag tycker inte han låter så intresserad tyvärr.

Fast vi träffas redan ofta. Intressant att du drog slutsatsen att han inte är intresserad för vi inte firar Nyår ihop efter 2 mån ihop.
  • Anonym (U)

Alltid intressanta slutsatser här.

• Anonym (2 å)

Min partner sen 2 år är bjuden till vänner på nyår och frågade om vi skulle dit men tyvärr så jobbar jag så jag kan inte följa med. Eftersom han helst vill umgås med mig på nyår så kommer han hem till mig på kvällen och vi firar så gott vi kan själva.
    Så det finns de som skippar nyårsfesten om inte partnern kan följa med. Vissa tillfällen kanske man vill tillbringa med sin käresta. 

Svar på tråden Nyår