• Dilf

Nyår som singel

Är i år barnfri och utan nyårsplaner.
    Tänkte att jag i år ska gå utanför comfortzone med släktingar eller vanliga parvänner. 
    Funderar på nån kryssning eller ta en hotellvistelse nånstans.
    Någon som gjort liknande och vill dela upplevelsen, både bra och dåliga erfarenheter vore kul att höra. 

• Svar på tråden Nyår som singel
  • Awan Pots

Nyår som singel kan vara lite tufft, men med en lättsam inställning kan det vara riktigt kul... jag bokade in mig på Sundbyholms Slott, det var super trevligt. 

• Dilf

Tycker inte det är tufft eller jobbigt alls, bara lite trött på att göra samma saker i samma mönster 

• Anonym (kul!)
    Dilf skrev 2024-12-25 09:37:03 följande:
    Nyår som singel

Är i år barnfri och utan nyårsplaner.
    Tänkte att jag i år ska gå utanför comfortzone med släktingar eller vanliga parvänner. 
    Funderar på nån kryssning eller ta en hotellvistelse nånstans.
    Någon som gjort liknande och vill dela upplevelsen, både bra och dåliga erfarenheter vore kul att höra. 

Kul, TS! Vad härlig du är. 

Dra till Warszawa? Prag? Madrid? Lissabon? 

Paris, London etc känns som lite för stora städer för att connecta med någon. Madrid är iofs också stor, jag hade med den på listan bara för jag själv vill dit, hehe.
  • Anonym (kul!)
    Dilf skrev 2024-12-25 10:29:32 följande:

Tycker inte det är tufft eller jobbigt alls, bara lite trött på att göra samma saker i samma mönster 

Det kan handla om hur man tolkar att du skrev "utanför min comfortzone". Tror den andra skribenten bara ville utrycka sympati.
  • Dilf

Ja så kanske det var, det var omtänksamt.
    Och det kan nog vara en tuff tid för många, på olika sätt.
    Dock inte för mig, skönt med lite ledighet och även kunna göra precis vad man vill.
    Kollade lite flyg men håller mig inrikes tror jag 
    Får vi se vad det blir! 

• Anonym (kul!)
    Dilf skrev 2024-12-25 11:08:53 följande:

Ja så kanske det var, det var omtänksamt.
    Och det kan nog vara en tuff tid för många, på olika sätt.
    Dock inte för mig, skönt med lite ledighet och även kunna göra precis vad man vill.
    Kollade lite flyg men håller mig inrikes tror jag 
    Får vi se vad det blir! 

Vad blev det, TS?
Svar på tråden Nyår som singel