• Anonym (Större naturliga läppar tack)

Går det att få större läppar som ser naturliga ut?

Jag tycker man ser folk som har lip fillers dagligdags om man rör sig i Stockholm och nej, kan jag se det är det inte bra gjort. Ser man dom från sidan ser det riktigt fult ut. Så nu undrar jag, är det ens möjligt att på nåt vis få läppar att se/bli större och samtidigt få det att se helt naturligt ut? 

• Svar på tråden Går det att få större läppar som ser naturliga ut?
  • Anonym (Injektionssköterskan)

Hej! 

Den vanligaste orsaken till ett överdrivet plut i profil är att fillers har injicerats för centralt i läpparna. Ofta kombineras injektioner direkt i läppens mittparti, såväl som diagonalt från läppkant och ner mot munnens öppning. På så sätt skapar man både plut och ett lyft i läppen. En annan orsak är att fillers använts under en mycket lång tid, eller att materialet har fallit ner, vilket kan ske med åren. 

Det går absolut att få naturliga läppar med fillers. Det är dock viktigt att välja en seriös klinik och be om före- efterbilder på andra kunder. 

• Anonym (Lip)

Tror att alla de som lyckats få och hålla sig till att inte överdriva injicering är de som ser naturliga ut och inte så att säga syns pga för mycket.

Själ har jag lustigt nog alltid velat förminska mina läppar. Tycker smala läppar är väldigt sensuellt och stiligt. 

Får ofta eller fick när jag var yngre komplimanger för mina gulliga läppar. Glad att jag inte är ung nu för då hade väl folk trott att jag höll på med sånt där. alltså fattar att smaken är olika men nej det är verkligen inte snyggt med de där uppblåsta överläpparna som är alldeles stela.

• Anonym (Lip)
    Anonym (Lip) skrev 2024-12-25 20:03:21 följande:

Tror att alla de som lyckats få och hålla sig till att inte överdriva injicering är de som ser naturliga ut och inte så att säga syns pga för mycket.

Själ har jag lustigt nog alltid velat förminska mina läppar. Tycker smala läppar är väldigt sensuellt och stiligt. 

Får ofta eller fick när jag var yngre komplimanger för mina gulliga läppar. Glad att jag inte är ung nu för då hade väl folk trott att jag höll på med sånt där. alltså fattar att smaken är olika men nej det är verkligen inte snyggt med de där uppblåsta överläpparna som är alldeles stela.

Haha gulliga läppar skulle det inte vara, men fylliga.
Svar på tråden Går det att få större läppar som ser naturliga ut?