Lättkränkta kvinnor på FL
Jag har en tråd ute om kort kjol. Jag skrev att det är sexigt. Då blir en kvinna väldigt arg på mej. Får jag inte tycka det som man, att det är sexigt när kvinnor har kort kjol?
Jag har en tråd ute om kort kjol. Jag skrev att det är sexigt. Då blir en kvinna väldigt arg på mej. Får jag inte tycka det som man, att det är sexigt när kvinnor har kort kjol?
Skillnad på att tycka något och att starta en tråd och börja fråga kvinnor om hur deras korta kjolar ser ut. Det är creepy af. Dessutom skulle jag säga att korta män på FL är betydligt mer lättkränkta än kvinnor.
Det är helt ok att tycka det. Det visar dock på ordentlig social inkompetens att dra sina sexuellla preferenser i ett allmänt forum. Brist på hyfs med enklare ord. Något mer du undrar över?
Jo om hon själv tyckte det.
Men nu var hon oerhört obekväm med just den specifika kjolen hon berättade om och då är det självklart dålig smak att tycka det är sexigt. Du förminskade ?ennes upplevelse av en obekväm situation. Det är inte sexigt.
Lättkränkta kvinnor?
Snarare du som är lättkränkt av att en slemmig kommentar inte fick applåder
Lättkränkta kvinnor?
Snarare du som är lättkränkt av att en slemmig kommentar inte fick applåder
Nu har du förhoppningsvis lärt dig skillnaden mellan att tycka en sak och att skriva creepy inlägg om det. Handlar inte om lättkränkthet utan om social intelligens.
Anmäl mej till FL. Har fått mina inlägg bortplockade många gånger. Men senast idag, skrev FL till mej via Mail, att det var länge sedan jag gjorde ett inlägg. Och då gjorde jag det?
Anmäl mej till FL. Har fått mina inlägg bortplockade många gånger. Men senast idag, skrev FL till mej via Mail, att det var länge sedan jag gjorde ett inlägg. Och då gjorde jag det?
Du visar på social inkompetens och framstår som sexistisk och korkad.Du ska vara glad att inte fler skällde på dig.
Så en enda kvinna blev arg. Oj vilket trauma för dig!
Måste varenda kvinna hålla med dig för att du inte ska bli kränkt?
På forum händer det ofta att man inte håller med varandra, det är lite en del av grejen med diskussioner.
Men det är ju du som är lättkränkt här, du fick mothugg i den andra tråden och då blev du kränkt!
Kvinnan du svarade om kort kjol var inte kränkt bara för att hon skrev att du svarade idiotiskt det är inte samma som bli kränkt däremot uppträder du kränkt som måste skriva om hennes svar!