• Anonym (Milf?)

Hur vet man om killen gillar sexet?

Jag närmar mig 40. Min kk (eller vad han nu är) är knappt 30. Han har haft många sexpartners. Jag betydligt färre så jag levt i långa relationer. Jag har ingen aning om, om jag är nått att ha i sängen. Jag tar för mig ganska bra men låter mannen styra mestadels. Går inte med på nått jag inte vill (finns ingen anledning). Ser mig själv som ganska dålig i sängen helt ärligt. En medelålderskvinna som visar tydligt att hon vägrar analsex. Gillar han ens sexet? Hur vet man det? Vi har sex upp till 3 gånger per natt vi sover ihop. Han kan väldigt lätt få en tjej i sin egen ålder som har mer att erbjuda och snyggare kropp. Jag älskar vårat sex men fattar inte varför han vill ligga med mig...

• Svar på tråden Hur vet man om killen gillar sexet?
  • Anonym (Även mediokert sex är trevligt)

Du behöver inte oroa dig. Även mediokert sex är bra sex (för män) att han dessutom vill 3ggr på en natt betyder att han är attraherad av dig. Hade han bara velat tömma pungen hade han nöjt sig med en.

• Anonym (Milf?)
    Anonym (Även mediokert sex är trevligt) skrev 2024-12-27 20:12:45 följande:

Du behöver inte oroa dig. Även mediokert sex är bra sex (för män) att han dessutom vill 3ggr på en natt betyder att han är attraherad av dig. Hade han bara velat tömma pungen hade han nöjt sig med en.

Fast det rimmar kanske inte helt, han kommer inte ens varje gång... Det oroar mig lite... känner att han känner att han måste komma. Ibland har vi druckit kan det påverka killar mkt? 
  • Anonym (F)

Ni har det säkert bra enligt er båda verkar det som. Du behöver bättra på ditt själv förtroende och fokusera på att njuta och utforska. Var nyfiken och fråga honom vad han gillar, visa vad du gillar. Utgå från att han tycker om dig, annars skulle han inte ligga med dig återkommande. 

• Anonym (Milf?)
    Anonym (F) skrev 2024-12-27 21:08:47 följande:

Ni har det säkert bra enligt er båda verkar det som. Du behöver bättra på ditt själv förtroende och fokusera på att njuta och utforska. Var nyfiken och fråga honom vad han gillar, visa vad du gillar. Utgå från att han tycker om dig, annars skulle han inte ligga med dig återkommande. 

Jag vet att jag behöver jobba på det, tack ❤️
  • Anonym (Njut av livet)

Problemet verkar vara att du har en personlighet som oavsett kommer hitta något att oroa dig för. Slappna av och njut istället.

• Anonym (John)

Koncentrera dig på att njuta själv! om han haft så många partners är han säkert bra på att få det han njuter av ändå.

du är värd att bara njuta! bara kör! (Dessutom grymt sexigt när en tjej njuter ;)

• Anonym (Milf?)
    Anonym (Njut av livet) skrev 2024-12-27 21:26:54 följande:

Problemet verkar vara att du har en personlighet som oavsett kommer hitta något att oroa dig för. Slappna av och njut istället.

Jag vet. Jag oroar mig mkt. När jag väl har sex oroar jag mig noll. Tänker inte ens. Sen börjar dt gro i huvudet efter några dagar. Han hör dock av sig efter så helt kass kanske jag inte är men. Mitt ex tryckte ner mig mkt. Jag slåss mkt med det än idag. Stundvis känner jag mig sexig och bra. Men tror jag blivit lite väl nedtryckt för att klara sånnahär bitar utan lite ältande.
  • Anonym (Milf?)
    Anonym (John) skrev 2024-12-27 21:35:13 följande:

Koncentrera dig på att njuta själv! om han haft så många partners är han säkert bra på att få det han njuter av ändå.

du är värd att bara njuta! bara kör! (Dessutom grymt sexigt när en tjej njuter ;)

Jag vet. Jag njuter mycket av sexet med honom. Känner mig helt trygg. Dock vet jag inte om han får ut så mkt. Känner när det väl händer att "skit samma jag kör mitt race" sen kommer det jobbiga tankar efter några dagar. Att jag inte duger. Att han säger till sina vänner att jag är kass osv (har inget sånt hört men hjärnspöken).
  • Anonym (Njut av livet)
    Anonym (Milf?) skrev 2024-12-27 21:58:09 följande:
    Jag vet. Jag oroar mig mkt. När jag väl har sex oroar jag mig noll. Tänker inte ens. Sen börjar dt gro i huvudet efter några dagar. Han hör dock av sig efter så helt kass kanske jag inte är men. Mitt ex tryckte ner mig mkt. Jag slåss mkt med det än idag. Stundvis känner jag mig sexig och bra. Men tror jag blivit lite väl nedtryckt för att klara sånnahär bitar utan lite ältande.
    Du ältade alltså inte innan ditt ex?
  • Anonym (Milf?)
    Anonym (Njut av livet) skrev 2024-12-27 22:02:27 följande:
    Du ältade alltså inte innan ditt ex?
    Inte kring sex iaf
Svar på tråden Hur vet man om killen gillar sexet?